![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
ja ahtopaineesta sen verran että tosiaan 2.0bar menee mittari ja silloin kuin sai alipaine letkut pysymään jotenkin paikoillaan ym niin se meni reilusti yli sen mittarin neula meinaa siis että varmaa se sen 2.5bar nappasi parhaillaan jollain 2-3 vaihteella kun isommilla vaihteilla se jaksoi sen tasan 2.0bar ottaa vaan
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Onkohan sulla kaikki käsitteet hallussa? Ja tiijät mikä pitäs olla missäkin kun konetta lyöt nippuun. Esim se huohotin. |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Huohotuksesta sen verran että jos sitä tekis erillisen säiliön mihin huohottaisi tms. Se että alipaine letkut olivat öljyiset niin minkäs mä sille mahdan ja kun ne sai pyyhittyä niin ain silloin tällöin jostain kohtaa halkes se alipaineletku
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Ainakin tätä ketjua on hauska lukea
.... arvotaan minne seuraava letku laitetaan ja sitten katotaan mittarista mihin värähtää ![]() Tästä ehdottomasti video kun kasassa ja päräytät ekaa kertaa käyntiin....
__________________
---------------------------------------- If it works, tear it apart and find out why! https://roverfriends.fi/palsta/ ![]() 3 Amigos-never travel alone |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Ainut letku minkä olen selkeesti havainnu vaikuttavan tehoon muuten vakiossa on jos ottaa syöttöpumpun päältä letkun irti, niin on jo aika lussua menoa. Turbon kellolle tulevan letkun irroitus nostaa ahdot muttei tehot vakiosäädöillä. EGR:n ohjausletku vaikuttaa muuten, mutta ei se irroituksellakaan kaasu pohjassa tunnu oikein lisätehoa tulevan.
Heh - no polttoaineletkun irroitus ainakin pienentäisi tehot! |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Ettei ois ollut öljypaineet mitä se ahtomittari näytti, sen verran sekavalta tuo letkutus nyt kuulostaa.
Jos hukkaportille ei nyt mennyt mitään ohjausletkua oikeasta paikasta niin varmasti ahtaa koska hukkaportti ei aukea minkään muun vaikutuksesta kuin pakopaineiden voimalla. Ja aivan varmasti huokaisee 2 bar ahdoilla kun kaasua höllää koska siivet ei tiedä mihin suuntaan ne pyörisi kun tulee paineisku takaisin ahtimelle. MUT SEHÄN ON VAIN KESTOIÄSTÄ POIS! ![]() ![]()
|
|
#9
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Pikkuisen samoilla linjoilla itsekkin ollut tän sankarin tarinoiden suhteen, mutta huono on Tojon kone estämään ja "ukko" mestari virittämään
|
|
#10
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
mutta se että tosiaan sanoin niin jos ahto putket ui öljyssä niin kyllä se tietyn ajan kulueassa kulkeutuu niille alipaine letkuille kun yks alipaineletku jossa oli sellainen purkki meni myös siihen kaulaan johon orggis ahtoputki tuli. Ilman muuta videota kehiin kun projekti saadaa hönkimään
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| hiluxin syöttöpumpun säätö | ekaneliveto | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 06.01.2015 19:06 |
| Hilux syöttöpumpun säätö | jupasierra | Tekniikka & Jutustelu | 34 | 25.03.2014 22:58 |
| LJ:n syöttöpumpun säätö | kihi | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 12.12.2009 11:11 |
| hj syöttöpumpun ennakon säätö? | Jani E | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 14.10.2007 17:04 |
| syöttöpumpun säätö BJ...s | turpolaattori | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 11.05.2007 20:53 |