Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #33  
Vanha 13.11.2015, 08:28
2,4TD 2,4TD ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 26.03.09
Sijainti: Pori
Viestit: 853
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tekniikkamies Näytä viesti
LN170:sessä EGR ei mielestäni ihan turha ole koska sen avulla saa koneen selvästi nopeammin lämpöiseksi. Olen testaillut ottamalla letkun irti EGR:stä miten vaikuttaa.

Mites se nyt olikaan, menikö pumpulle paineletku vai alipaineletku, sehän kannattaa ottaa huomioon kanssa?
No ainakin noiden koneiden kanssa paljon pelanneet esim Hiacepojat sanoi että vaikuttaa koneen kestoon, paskaa kun ei ihmisenkään kuulu syödä.
Letkun irroittelulla ei taida saada vaikutusta, suurinn osa noista lienee jumissa ja yleensä jumii kiinni.
Mynädiesel oli samaa mieltä että tulpata kannattaa.
Paineletku menee ahdonalaiseen.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
hiluxin syöttöpumpun säätö ekaneliveto Tekniikka & Jutustelu 12 06.01.2015 19:06
Hilux syöttöpumpun säätö jupasierra Tekniikka & Jutustelu 34 25.03.2014 22:58
LJ:n syöttöpumpun säätö kihi Tekniikka & Jutustelu 1 12.12.2009 11:11
hj syöttöpumpun ennakon säätö? Jani E Tekniikka & Jutustelu 1 14.10.2007 17:04
syöttöpumpun säätö BJ...s turpolaattori Tekniikka & Jutustelu 1 11.05.2007 20:53


Sivu luotu: 05:48 (GMT +2).