![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Itellä nyt tuo arpominen että lähteekö koittamaan 2 vai 2.5 bar noilla uusilla hilppeillä.Lentääkö nahka hatun alta vai veivi lohkosta ekassa vedossa. |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Auto oli joka päiväisessä käytössä tosin viimeisen pumpun saannin jälkeen se kesti sen 3kk kunnes laukesi. Normaalisti itse kun pumppua säätelin jolloin paineita oli se 1,5bar niin tuollaisella ajelin 2v ja kilometresissä sen 24 000km lohko säilyi ehjänä kyllä yks kk meni siniseks ja kampura vähän heikoksi mutta hiomalla saatavissa viel kuntoon.
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Itse ajellut noilla 1bar paineilla ilman cooleria nyt varmaan se 120-150 000km eikä ongelmia. Ainoat ongelmat oli Finturbon tekemä puhallin Ct20 kuoriin mikä porsi½v ja 10 000km paikkeilla. |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Viimeksi muokannut jesse89 : 16.11.2015 00:21 |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Ei kai turbo väsy, se joko toimii tai ei toimi.
Isommalla turbolla saat se alaväännön katoamaan, kansi rajoittaa virtauksia myös. Isomman turbon jos laitat niin se pumpun nestepään vaihto epäilisin olevan pakollinen että saat sen tarvittavan ruokamäärän tarvittavassa ruiskutusajassa. |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Toho egr hommaan. Pari vaggilaista purkanu, kannen imureiät mahottomassa karstassa. Hyvä että pikkurilli mahtu enää jäljellä olevasta reiästä. Mistäs se karsta sinne lie päässy?
En ois uskonu että niin kauheeseen kuntoon vois päästä. |
|
#8
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
siis meinaaks sie että kun kerralla viritetään niin kun sen saa toimimaan niin se toimii aina kyllä se ikävä kylllä alkaa ajan myötä joku paikka väsymään ja sitten tulee tiensä päähän. Toki jos viritys on niin laimeeta että paineet on jotain 0,9 bar luokkaa uskon että se toimii lähes koko elin iän mutta aina kun ollaan isommissa paineissa jne niin kyllä siellä jotain osaa suoranaiseti vituttaa . Mä en usko että se nestepään vaihto on pakollinen tuossa on nyt tällä hetkellä lähes sama virtaus kuin sillä kiinan 12mm nestepäällä.
|
|
#9
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Kirjoitat muutenkin ihan pöhköjä miten pumppu ahtaa niin pysy siinä sitten mukana... On sitä tullut koplattua jokunen vuosi itsekkin Hiluxia. Ja edelleenkin se turbo vaikuttaa paljon tuohon toimiseen / vetoon, ei pelkkä pumppu. On vaihdettu suuttimet, käytetty pumppua pajalla omien säätöjen jälkeen ja mitattu ahtoja omasta autosta. |
|
#10
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
#11
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Proturbon kaveri meinasi että orkkis sarjoilla saa sen 200hp ja monet itse rakennellut on huonompia. |
|
#12
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Eihän se 200 mikään mahdoton ole,vakio pakosarjalla en ehkä ite lähtisi kauheesti yli 1.5 bar kokeilee.Mitä mahtaa pakopaineet olla ja ahtimen laippa tulee myös ongelmaksi. |
|
#13
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Noissa Ct 9,12,20 malleissa mitkä on orkkiksena on se pakopesä ahdas, samoin downpipe + runsas syöttö ja myöhäinen ruiskutus + älytön ahtopaine niin on toi jessen kirjoitama ongelma varmasti saavutettavissa. Onhan noi ilman cooleria pelanneet, tuollakin ajettu liki 5-satkua ja cooleri ollut 1v nokalla. Nythän sen coolerin saa ilmeisesti jo laillisesti laittaa. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| hiluxin syöttöpumpun säätö | ekaneliveto | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 06.01.2015 19:06 |
| Hilux syöttöpumpun säätö | jupasierra | Tekniikka & Jutustelu | 34 | 25.03.2014 22:58 |
| LJ:n syöttöpumpun säätö | kihi | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 12.12.2009 11:11 |
| hj syöttöpumpun ennakon säätö? | Jani E | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 14.10.2007 17:04 |
| syöttöpumpun säätö BJ...s | turpolaattori | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 11.05.2007 20:53 |