![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
No taas selviää lisää kun tarina etenee. Eihän sulla ole hukkaportti toiminut laisinkaan ja jossakin kohtaa kerroit että hukkaporttia oli kiristetty
![]() Nyt ymmärrän miksi ahdotkin nosivat niin paljon kun pumppua laitettiin. |
|
||||
|
||||
![]()
Pääasia että ahdot lisääntyy joka kertomalla
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
amattilaisen virittämänä se reilu 2.0bar otti ja itse virittämänä sain sen noin 1.5bar ottamaan ison savun saattelemana kun taas tuossa amattilaisen virityksen jälkeen savutus ei ollut lähelläkään tuota mitä mun viritykses mutta veto oli vähintään 2 kertainen
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
nii veikkasin et kiristetty kerta antoi ahtaa reilusti enemmän kuin normaalisti.
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Ilman suurempia ruuvauksia saa ahdot nousemaan, hukkaportin kellolta vaan letku irti. |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
hiluxin syöttöpumpun säätö | ekaneliveto | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 06.01.2015 19:06 |
Hilux syöttöpumpun säätö | jupasierra | Tekniikka & Jutustelu | 34 | 25.03.2014 22:58 |
LJ:n syöttöpumpun säätö | kihi | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 12.12.2009 11:11 |
hj syöttöpumpun ennakon säätö? | Jani E | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 14.10.2007 17:04 |
syöttöpumpun säätö BJ...s | turpolaattori | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 11.05.2007 20:53 |