Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jesse89
siis aikalailla oli rakennettu niin että orggis imusarja pakosarja ja viel sillä surulullisen kuuloisella ct20 ahtimella jonne tosin oli ct26 siivekkeet vaihdettu sisään ja hukkaportin kello oli kiristetty riittäväksi ja mitä nyt ahtoputken ne klemmarit ja kumiosat vaihtui trakotorin tarkoitettuun kun eihän se oma pysynyt paikallaan  Auto oli joka päiväisessä käytössä tosin viimeisen pumpun saannin jälkeen se kesti sen 3kk kunnes laukesi. Normaalisti itse kun pumppua säätelin jolloin paineita oli se 1,5bar niin tuollaisella ajelin 2v ja kilometresissä sen 24 000km lohko säilyi ehjänä kyllä yks kk meni siniseks  ja kampura vähän heikoksi mutta hiomalla saatavissa viel kuntoon.
|
Ct26 siivet ei mahdu sisään tuohon 20 puhaltimeen, hukkaporttia jos kiristää niin pitää katsoa että aukeaa kokonaan, saattaa muuten ahdistaa ja olla syynä tuohon edellä kirjoittamaasi.
Itse ajellut noilla 1bar paineilla ilman cooleria nyt varmaan se 120-150 000km eikä ongelmia.
Ainoat ongelmat oli Finturbon tekemä puhallin Ct20 kuoriin mikä porsi½v ja 10 000km paikkeilla.