Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -sami-
Meillä perheessä joku otti parikin sakkoa tolpasta ja tuli tutkitua asiaa silloin ja kyllä se niin on että auton omistajan pitää tietää kuka autoa ajaa.
|
Tuohon toimii erittäin hyvin se että auto on ollut kokoajan parkissa pihassa. Se ei ole siitä liikkunut mihinkään ja jos on niin se on poliisin tehtävä selvittää kuka sen auton on varastanut siitä. Eikä tietenkään itse tee mitään rikosilmoitusta, koska auto on ollut koko ajan pihassa ja veikkaa itse syylliseksi poliisien ajojahtia ja photoshoppia

En tiedä menisikö tuollainen koskaan läpi, mutta jos pokkaa on niin ainahan sitä voi kokeilla.
Esim. itsellä vuosi sitten vihdintiellä pysäytettiin kun muka hurjastelin. Kysyin mitä se tutka sitten näytti niin ei ollut kuulemma tutka päällä, mutta selkeästi hurjastelin ylinopeutta. Tuohon vaan tokaisin että hittoako minä sille voin että auto vaan näyttää niin vauhdikkaalle vaikka ajan nopeusrajoitusten mukaan. Syystä tai toisesta ne ei pitänyt tuosta kommentista. Tovin ne mäkätti siinä, mutta sain jatkaa ajoa ja poliisi seuraa liikkeitäni..