Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 26.11.2012, 19:36
-sami- -sami- ei ole kirjautuneena
Konkari

Rekisteröitynyt: 12.12.05
Sijainti: Kirkkonummi, Finland.
Perusasetus

Mulla sellainen käsitys että sen salaman päätarkoitus olisi kertoa sulle et jotain tuli nyt tehtyä. Jos sellainen räiskii kuvia ihan vaan "huvikseen" niin uskoisin että on kyllä ollut vikaa ko. laitteessa.
Stadin keskusta taitaa olla niitä about ainoita alueita Suomessa jossa kytätään muutakin kuin nopeuksia tolpilla/kameroilla. Niilläkin kuitenkin liikenne valoja yms.
Keskinopeus valvontaa mun käsityksen mukaan ei ole viellä käytössä. Testataan ja teknisesti mahdollista mutta odottaa viellä mm. lakimuutosta.
Lakihan sallii sakon kirjoittamisen 8kympinalueella jo 81kmh nopeudesta. Vallesmannilla on oikeus perusteiden ollessa vahvoja tinkiä oliko se 7km/h asti. Tekninen vähennys on tosiaankin se 3km/h, mutta sitäkään ei ole pakko poliisin ottaa pois kaikissa tilanteissa.
Eniten mua siltikin ottaa päähän poliisin toiminnassa se priorisointi. Käydään hakee 10v tytön koneet pois suuri eleisesti, kulutetaan aikaa ja rahaa näihin peltipömpeleihin. samaan aikaan kuitenkin tunnetut väkivaltarikolliset ja talousrikolliset juoksee vapaana.
Nopeuksia saataisiin pahvipoliiseilla alas halvalla ja samalla vapautettaisiin poliiseja tekemään oikeita poliisin töitä.
paljon näistä ym. perustuu entisen kaverin, nykysen poliisin kertomiin juttuihin.

-sami-
Vastaa lainaten

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Sivu luotu: 21:30 (GMT +2).