Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #10  
Vanha 22.09.2012, 22:17
Arpe:n Avatar
Arpe Arpe ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 16.12.05
Sijainti: Lappeenranta. Finland.
Viestit: 1.117
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 0ltzi Näytä viesti
mitenköhä ihmees sitä sitten joku säätää oikein? ja jaksaako joku alkaa säätää sitä jos tarvis klapi kuorma viedä 10km..
Ei jaksa.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja oltzi Näytä viesti
ihmettelen jos kelpaa.
Kelpaa.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja oltxi Näytä viesti
tai varmaankin ero on juurikin siinä onko otteessa merkintä ALB. sitä kun ei vissiin pikku autoissa oo? ja näin ollen pienemmissä ei ole niin suuri asia kuin jossain pikku kuorkissa tms.
Näissä LJ/BJ/HILUX kokoluokan ajoneuvoissa takajarrupaineen säätimen tärkein homma on pitää takajarrut hiukan vajaampitehoisena ku etujarrut,ettei takapyörät lukkiudu esim.liukkaalla kelillä ennen etupyöriä.
Tuo jarrupaineen lisäys kuorman kasvaessa lienee lähinnä marginaalista ja siten sen venttiilin toisarvoinen tehtävä.
__________________
Montenegro offroad club #88
Montenegro racing 16
www.montenegrooffroad.com
6 x 4x4: 2 x LJ + SJ + BJ + RAV4 + HILUX
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
HJ60 Jarrupaineensäätimestä Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 0 05.10.2010 11:08


Sivu luotu: 22:10 (GMT +2).