Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 07.04.2012, 17:50
Samppa79:n Avatar
Samppa79 Samppa79 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 18.07.04
Sijainti: Joensuu, .
Viestit: 903
Perusasetus

Joitakin vuosia sitten kokeilin käytännössä juuri tällaisen remontin ja jumppasin kytkin kaksikertaa alusta loppuun. Vieläkin muista vitutuksen määrän...Runneriin piti saada ehjä asetelma ja minulla oli LJ:n asetelma hyllyssä. Pikaiset mittaukset, ja tulin samaan tulokseen kuin sinä, että ei näytä olevan mitään eroa näillä asetelmilla. Asetelma paikalleen ja auto ajokuntoon. Autoa ei saanut alas pukeilta koska LJ :n asetelma ei irrottanut. Jonkun aikaa kiroilin ja testailin mikä voisi olla. Työsylinterin varteen olisi pitänyt viritellä jatkoa ruuvimeisselin paksuuden verran, sitten olisi toiminut. Liike ei riittänyt. En sen suuremmin ruvennut enää kikkailemaan vaan purin auton uudelleen, ja laitoin runnerin oman asetelman. Totesin että nämä ei suoraan käy vaihtaa. Eroa oli hyvin vaikea huomata mutta ei vaan pelanneet ristiin.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Volvo b200 & zf4hp22 & lt230 pohdiskelua aslakki Tekniikka & Jutustelu 5 27.09.2011 19:08
Ostettu Hilux LN110 / 4Runner etutukivarret ja 4runner takavarret _Metal_ O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 05.06.2011 13:53
Pohdiskelua offiauton pakoputkien sijoittelusta veijon-esso Tekniikka & Jutustelu 26 17.12.2008 23:07
Vinssiin kitkalukko, pohdiskelua... Repro Tekniikka & Jutustelu 4 27.08.2007 15:39
Teknistä, lähes filosofista pohdiskelua -P- Tekniikka & Jutustelu 13 14.10.2006 06:16


Sivu luotu: 05:40 (GMT +2).