Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #7  
Vanha 08.04.2012, 21:37
RIPAX RIPAX ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 24.04.09
Sijainti: vihti
Viestit: 2.246
Perusasetus

Miksi?


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Samppa79 Näytä viesti
Lueskelin uudelleen ja pikku tarkennus omaan kommenttiin. Eli minulla oli runneri 2lt-2 koneella ja siihen oli tarkoitus laittaa LJ:n 2lt kytkinasetelma runnerin omalla levyllä ja painelaakerilla. Nämä ei käynyt ristiin vaikka ne pöydällä mitattuna näytti olevan samanlaiset. Onkohan tuo 3vz-e kytkin nyt sama kuin 2.4 diesel runnerin jossa koneena tuo 2lt-2?

edit:
Näyttäisi oleva kaikki runnerin kytkimet eri numerolla. Omasta kokomuksesta voisin kuitenkin vinkata että ei kannata kokeilla.
Näissä tapauksissa saman halkaisijaiset kytkimet käyvät ristiin eikö? 2LT2 kytkin ei käy vanhempaan 2LT kun on eri halkaisija? Vai miksi ei käyny? Alunperin on varmaan eri numerolla mut arvike kytkimet on varmaan pitkälti samoja.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Volvo b200 & zf4hp22 & lt230 pohdiskelua aslakki Tekniikka & Jutustelu 5 27.09.2011 19:08
Ostettu Hilux LN110 / 4Runner etutukivarret ja 4runner takavarret _Metal_ O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 05.06.2011 13:53
Pohdiskelua offiauton pakoputkien sijoittelusta veijon-esso Tekniikka & Jutustelu 26 17.12.2008 23:07
Vinssiin kitkalukko, pohdiskelua... Repro Tekniikka & Jutustelu 4 27.08.2007 15:39
Teknistä, lähes filosofista pohdiskelua -P- Tekniikka & Jutustelu 13 14.10.2006 06:16


Sivu luotu: 17:22 (GMT +2).