![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Juu nämä asiat on kutakuinkin hallussa, päällimmäisenä kysymyksenä tosiaan on se että nyt vielä lisää tota 3vz-e ( 3.0 v6 bensa) ja 2L-T koneiden paineasetelmia verraten asetelmat näyttää täysin identtisiltä, kuin myös tuo mainitsemasi paineasetelman etäisyys, tosin tässä tapauksessa etäisyys kampuran päästä on sama, koska vain kytkimiä verrataan samaan vauhtipyörään. Kytkimen levypinnan ja asetelman kiinnityspinnat ovat etäisyyksiltään samat 3vze ja 2lte vauhtipyörissä.
Tarkoitus ei ole tehdä sekasikiö kytkintä vaan selvittää käykö tai miksi ei käy 2lte kytkinpaketti 3vze vauhtipyörälle. Kun suomen markkinoilla kun on vain noita hd kytkimiä 2l koneisiin ei 3vze koneisiin. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Volvo b200 & zf4hp22 & lt230 pohdiskelua | aslakki | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 27.09.2011 19:08 |
Ostettu Hilux LN110 / 4Runner etutukivarret ja 4runner takavarret | _Metal_ | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 05.06.2011 13:53 |
Pohdiskelua offiauton pakoputkien sijoittelusta | veijon-esso | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 17.12.2008 23:07 |
Vinssiin kitkalukko, pohdiskelua... | Repro | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 27.08.2007 15:39 |
Teknistä, lähes filosofista pohdiskelua | -P- | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 14.10.2006 06:16 |