Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jp
Juu nämä asiat on kutakuinkin hallussa, päällimmäisenä kysymyksenä tosiaan on se että nyt vielä lisää tota 3vz-e ( 3.0 v6 bensa) ja 2L-T koneiden paineasetelmia verraten asetelmat näyttää täysin identtisiltä, kuin myös tuo mainitsemasi paineasetelman etäisyys, tosin tässä tapauksessa etäisyys kampuran päästä on sama, koska vain kytkimiä verrataan samaan vauhtipyörään. Kytkimen levypinnan ja asetelman kiinnityspinnat ovat etäisyyksiltään samat 3vze ja 2lte vauhtipyörissä.
Tarkoitus ei ole tehdä sekasikiö kytkintä vaan selvittää käykö tai miksi ei käy 2lte kytkinpaketti 3vze vauhtipyörälle. Kun suomen markkinoilla kun on vain noita hd kytkimiä 2l koneisiin ei 3vze koneisiin.
|
Tarkoitin sitä, että kun molemmat paketit on ruuvattu kiinni vauhtipyörään, niin tuo painelaakerin kohta on samassa etäisyydessä kampiakselin päästä tms. mitattuna. Tuolla aiemmin oli ollut ongelmia kun kytkin ei ollut irrottanut, kun liikerata ei ollut riittänyt.