![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Tosiaan ei jaksais useaan kertaa tuota kytkintä vaihdella, ei se niin hauskaa touhua ole, joten juuri tälläistä vinkkiä kaipasinkin, erittäin ISO kiitos Samppa79.
Ihan mielenkiinnosta kerrohan vielä tarkempi kokoonpano millä toi ei toiminut, ymmärsinkö oikein 3vz-e vauhtipyörä>3vz-e kytkinlevy>2l-t asetelma> mikä painelaakeri ? Edit: Vilkasin tuota painelaakeri, niin taitaskin olla noissa täysin sama painelaakeri, joten ei tuokaan oikein selitä toimimattomuutta. Viimeksi muokannut Jp : 08.04.2012 08:20 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Volvo b200 & zf4hp22 & lt230 pohdiskelua | aslakki | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 27.09.2011 19:08 |
Ostettu Hilux LN110 / 4Runner etutukivarret ja 4runner takavarret | _Metal_ | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 05.06.2011 13:53 |
Pohdiskelua offiauton pakoputkien sijoittelusta | veijon-esso | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 17.12.2008 23:07 |
Vinssiin kitkalukko, pohdiskelua... | Repro | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 27.08.2007 15:39 |
Teknistä, lähes filosofista pohdiskelua | -P- | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 14.10.2006 06:16 |