Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 14.12.2011, 21:32
0201346 0201346 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 21.09.10
Sijainti: Imatra
Viestit: 311
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jappi Näytä viesti
Mulla on vanhemman 2L-T koneen ehjä kampura ja kiertokanget, siitä amuliinikoppaisesta versiosta. Männät on romut.
pietää tää mielessä, täytyy nostaa toi motti paikaltaa ens töiksee mut pyhät sotkee aikatauluja ni jää varmaa ens vuoden alkuu. tarkistettava kuiteki tuo yläkertaki ni samalla vaivalla purkaa irti koko mosan.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
2L ja 2L-T moottorien erot Eissä Tekniikka & Jutustelu 29 13.01.2016 21:50
Pajero gen1-gen2 moottorien erot Arska-tehtaalta Tekniikka & Jutustelu 0 02.02.2011 21:38
Ostetaan Toyotan 2.4 diesel moottori huru-ukko O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 23.01.2010 20:16
King Cab bensa-diesel erot panzer Tekniikka & Jutustelu 2 14.03.2008 16:45
Toyotan moottorien malleista ja missä autoissa on. tonnisata Tekniikka & Jutustelu 7 16.10.2006 23:15


Sivu luotu: 13:56 (GMT +2).