![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#4
|
|||
|
|||
![]() Ei sitä 2.2 pataa.
Siinä 2.2 L koneessa ei ollu muistaakseen niitä öljyruiskuja männille,ainaki oli pienemmät laakerikaulat niinku 2L koneessakin verrattuna 2LT pannuun. Ihan viimeset 2L padatkin oli keinu vivuilla ja erään tiedon mukaam samoilla laakerikauloilla mitä 2LTkin. 2L2 ja T tais olla hyvin lähelle sama niinku vanhempikin 2L ja 2LT kin,vanhemmassa turpottomassa oli eri venat ja männät ja puristus oli suurempi ku turpollisessa. Ja edelleen uudemmmassa 1kzt koneessakaan ei ollu mitään ihmeellistä verrattuna 2l2T muuten kuin isompi iskutilavuus,tosin mikään osa ei tietääkseni sovi ristiin niinku vanhemmissa. L sarjan koneissa esim. öljypohjat sopii ristiin L-2l2 koneissa.
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
2L ja 2L-T moottorien erot | Eissä | Tekniikka & Jutustelu | 29 | 13.01.2016 21:50 |
Pajero gen1-gen2 moottorien erot | Arska-tehtaalta | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 02.02.2011 21:38 |
Ostetaan Toyotan 2.4 diesel moottori | huru-ukko | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 23.01.2010 20:16 |
King Cab bensa-diesel erot | panzer | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 14.03.2008 16:45 |
Toyotan moottorien malleista ja missä autoissa on. | tonnisata | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 16.10.2006 23:15 |