Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 15.12.2011, 00:19
RIPAX RIPAX ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 24.04.09
Sijainti: vihti
Viestit: 2.243
Perusasetus

Ei sitä 2.2 pataa.


Siinä 2.2 L koneessa ei ollu muistaakseen niitä öljyruiskuja männille,ainaki oli pienemmät laakerikaulat niinku 2L koneessakin verrattuna 2LT pannuun. Ihan viimeset 2L padatkin oli keinu vivuilla ja erään tiedon mukaam samoilla laakerikauloilla mitä 2LTkin. 2L2 ja T tais olla hyvin lähelle sama niinku vanhempikin 2L ja 2LT kin,vanhemmassa turpottomassa oli eri venat ja männät ja puristus oli suurempi ku turpollisessa. Ja edelleen uudemmmassa 1kzt koneessakaan ei ollu mitään ihmeellistä verrattuna 2l2T muuten kuin isompi iskutilavuus,tosin mikään osa ei tietääkseni sovi ristiin niinku vanhemmissa. L sarjan koneissa esim. öljypohjat sopii ristiin L-2l2 koneissa.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
2L ja 2L-T moottorien erot Eissä Tekniikka & Jutustelu 29 13.01.2016 21:50
Pajero gen1-gen2 moottorien erot Arska-tehtaalta Tekniikka & Jutustelu 0 02.02.2011 21:38
Ostetaan Toyotan 2.4 diesel moottori huru-ukko O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 23.01.2010 20:16
King Cab bensa-diesel erot panzer Tekniikka & Jutustelu 2 14.03.2008 16:45
Toyotan moottorien malleista ja missä autoissa on. tonnisata Tekniikka & Jutustelu 7 16.10.2006 23:15


Sivu luotu: 03:58 (GMT +2).