Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja RIPAX
Siinä 2.2 L koneessa ei ollu muistaakseen niitä öljyruiskuja männille,ainaki oli pienemmät laakerikaulat niinku 2L koneessakin verrattuna 2LT pannuun. Ihan viimeset 2L padatkin oli keinu vivuilla ja erään tiedon mukaam samoilla laakerikauloilla mitä 2LTkin. 2L2 ja T tais olla hyvin lähelle sama niinku vanhempikin 2L ja 2LT kin,vanhemmassa turpottomassa oli eri venat ja männät ja puristus oli suurempi ku turpollisessa. Ja edelleen uudemmmassa 1kzt koneessakaan ei ollu mitään ihmeellistä verrattuna 2l2T muuten kuin isompi iskutilavuus,tosin mikään osa ei tietääkseni sovi ristiin niinku vanhemmissa. L sarjan koneissa esim. öljypohjat sopii ristiin L-2l2 koneissa.
|
ai, käsitin et tos 2l:ssä olis ollu sama alakerta mut hyvä et selvensit. noi kampurat ja veivit mitä oisin tosta kyliltä saanu ostettuu ni on ilmeisesti just 2l koneesta (täytyy viel varmistaa) eli luultavasti ei käy ristii toho miun 2lt:see?
mites ku tos on iha peltine venakoppa ni käyks tollasen alumiinivenakoppasen hilut mitä jappi tarjos ni käyköhä ne taas tähä vanhempaa....

frankensteinin kasaus tulee mieleen jo...
tuo männän öljyruisku taitaa olla suositeltavaa jos turbottaa ku varmaa alkaa männän lämmöt olee jonkuumoiset?