Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja H&K
Kyllä toi Ripax ja Jappi on ihan oikeilla jäljillä noissa kommenteissa, eroja /eroavaisuuksia löytyy ihan helvetisti. Vaikka kuin Captain mittailee omasta tallistaan löytyviä osia, se ei tuo yhtään lisäarvoa tohon sun käsillä olevaan hommaan kun ei tiedetä mitä niistä sulle tarjotuista koneista löytyy sisältä ja mitä sun omasta koneesta löytyy. Parasta että lyöt vaan sen oman koneen osiks ja sitten kerrot täällä palstalla mitä on rikki ja millä mitoilla, kyllä sitten joku auttaa sua eteenpän ongelmien ratkaisussa.
Tässä taas paistaa esiin tää palstan/toyotan aiheuttama ongelma. Yleistetään liikaa asioita. Tässäkin topickissa ollaan jo jauhettu L (eli se 2.2 perusvapari), 2L, 2LT, 2L-II ja 2LT-II asioista, näissä menee ihan todella helposti sekaisin ilman sen suurempaa sotkemistakaan.
T: Jussi
|
joo tosta on hyvä esimerkki mitä slck:ta kahlasin läpi et esimerkiks tota 2lt:ki on jo pelkästää useempaa erikombinaatiota ku ilmeisesti 87vuonna puolvälissä muuttu kiertokanget toisenlaisiks ja männäntapit heittää kooltaa. aina luullu et jaappanin poijaat on tarkkoja tekemää yhenlaista
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja RIPAX
Juurikin näin,lisään vielä et L lohkoisia on ainakin 2 versiota, 2L on myös 2 versiota ja en välttämättä tiedä kaikkea. Ja onko 100% varmaa et joku ei oo jo aikasemmin sekottanu sun koneessa eri osia keskenään? Eikä oo mitenkää tyypillistä toi petilaakerin hajoaminen joten kaikkea sopii epäillä. Pura ja mittaa ja varmista KAIKKIEN osien saatavuus ennenkuin investoit penniäkään, ettei käy niin remppaat koko koneen ja sit heität sen vidhun ku ei maailmasta löydy laakereita siihen.
|
tää oli suunnitelmissa, et atomeiks ja eka mitattava et onks toi kampura yleensäkkii hiottavissa alikokoo ja kyselyssä on nuo laakerit ym hilut et saaks toho yleensäkkää mitää. viikonloppuna yritys olis et nostan ton mosan pois.
parashan tietty ois jos sais noista nykysistä hiluista kasattuu rempatun koneen ilman et haalii kampuran tuolta, veivit tuolta jne

mut aika näyttää