Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #6  
Vanha 05.04.2009, 17:43
kaistapää:n Avatar
kaistapää kaistapää ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 21.02.09
Sijainti: kontiolahti
Viestit: 488
Perusasetus

kuulostaa kyllä aika erikoiselta et on patskuun laitettu b19.mutta jos siihen on sovitettu b19 niin sit on helppo etsiä sitä voimaa kun volvon lohkot on aika pitkälti kelpoisia vaihtaa keskenään ilman isompia sovituksia.esin b21et mosaa saa nykyisin jo todella halvalla.vakiona 155hv mutta tottelee pieniä mausteita ihan kivasti.

onko kone pystyssä vai vinossa?=vinokone

kyllä ne ainakin kestää ihan tolkuttomia...oma kesä kulkine just sillä b21et koneella,mittarissa 390tkm josta viimeiset 30tkm ajettu n.300-350hv tehoilla eikä ole auottu kun kannetiivisteeseen asti eikä vieläkään tarvetta syventyä enempää muutenkuin tehojen toivossa.
__________________
krapulan parantaminen viinalla on yhtä tarkkaa kuin ripulin parantaminen pieremällä
liika tarkkuus osoittaa teknisen kypsymättömyyden.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
"Voiman tuntu'" Pajero gen2 vs. Pajero gen1 Propulsion Tekniikka & Jutustelu 8 22.04.2008 16:30
sekasikiö autoja englishrussia.comista mikjus Chit-Chat 27 12.02.2008 18:14
V: pajero JaAa O/M/V Ajoneuvot 0 14.10.2007 22:21
-89 TDIC Pajero osix ja -89 TD Pajero ajoon/lelux O/M/V Muut 0 28.10.2005 07:32
Pajero Juniori83 Chit-Chat 0 03.06.2005 14:10


Sivu luotu: 00:52 (GMT +2).