![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() No se vanha Galant loota oli vähän löysähkö silloin 80-luvun alkupuolen malleissa. Mutta kun uudempiin tullaan niin lootat kestävät oikealla käytöllä hyvini. Tänäkin vuonna juuri tuli vahvistuksia Pajeron lootaan, kun konettakin vahvistettiin ja päivitettiin kestämään enempi tehoa. Eikös se "Canter" pohjainen laatikko tullut 90-luvun vaihteessa. Toisekseen, kyllä Toyotastakin lootan saa ihan yhtä helposti rikki väärällä käytöllä. ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Laatikko on ainaki saanu sika kokomassallatempastua vaihtoa eikä ollu moksiskaa, itte pari pikkuketrakkia hajottaneena tottunu vaihtaa jo aika maltillisesti ![]()
__________________
__________________________________________________ _____________________________ Jos toimintasavu pääsee ulos, tulee se pussittaa. Päiväkodissa sentään rehellisesti hakattii lapioilla jos vitutti. Nykyään ei enää saisi edes sanoa ääneen jos vituttaa. |
#3
|
|||
|
|||
![]()
L200 -01,sadan tonnin välein viimeistään loota palasina.Onko sitten vahvempi vai ei mutta jojotan lootat on ajettu yli puolen millin aukomatta.
Eikä mitään metsäpossutusta vaan ihan normaalia konekuskin arkiajoa,lunta,jäätä ja pakkassäätä...Säiliön+huoltokärryn kuljetus raskainta ajoa. Pelottavinta,ettei todellakaan voi aavistaa mikä sieltä pettää,tasaisen heikko esitys... Nyt Rangerit samassa käytössä,taitaa tulla laatikon kesto maksettua polttoainekuluina moninkerroin... |
#4
|
|||
|
|||
![]()
L200:een vahvistettu loota eikai tullut samaan aikaan kuin Pajeroon. Vasta uudempaan L200:een tais tullla reilusti vahvempi.
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Canterin laatikko tuli vissiin Intercooler malleihin? Ittellä 1986, kakkonen raksuu.
![]()
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Niin Pajeron tapauksessa. Mutta eikö L200:een vasta selvästi myöhemmin ? Käsittääkseni näin.
|
#7
|
|||
|
|||
![]()
Onko noista laatikoista kellään tarkempaa tietoa kun tuli hankittua vm. 92 2.5 TD Pajero joka on vanhakoppanen,takana lehtijouset ja ilman cooleria,joku neekeri malli vissiin,kyljessä lukee Shogun?
Mikähän laatikko tuossa mahtaa olla? Terv. Toni |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
"Voiman tuntu'" Pajero gen2 vs. Pajero gen1 | Propulsion | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 22.04.2008 16:30 |
sekasikiö autoja englishrussia.comista | mikjus | Chit-Chat | 27 | 12.02.2008 18:14 |
V: pajero | JaAa | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 14.10.2007 22:21 |
-89 TDIC Pajero osix ja -89 TD Pajero ajoon/lelux | O/M/V Muut | 0 | 28.10.2005 07:32 | |
Pajero | Juniori83 | Chit-Chat | 0 | 03.06.2005 14:10 |