Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 05.04.2009, 20:17
natoli natoli ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 17.03.08
Sijainti: nilsiä, savo
Viestit: 24
Talking

oletettavasti on pysty kone, kun on tuo b19, muistaakseni sataset koneet on vasta vinokoneita... oishan kaverilla tohon jopa viri palikoita, mut nuo jokkis moottorit ja viriosat ei taho olla oikein katukäyttöön "järkeviä"...

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 05.04.2009, 20:25
Arska:n Avatar
Arska Arska ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 09.07.04
Sijainti: Valtimo, Finland.
Viestit: 1.707
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja natoli Näytä viesti
oletettavasti on pysty kone, kun on tuo b19, muistaakseni sataset koneet on vasta vinokoneita... oishan kaverilla tohon jopa viri palikoita, mut nuo jokkis moottorit ja viriosat ei taho olla oikein katukäyttöön "järkeviä"...
b19 on vinokone, kuten myös b200, b21, b23 ja b230.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 05.04.2009, 20:28
natoli natoli ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 17.03.08
Sijainti: nilsiä, savo
Viestit: 24
Perusasetus

no niin, 4 tunnin yö unet ja hyvä muistini petti...
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 05.04.2009, 22:07
jph-74:n Avatar
jph-74 jph-74 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.01.08
Sijainti: Ii, .
Viestit: 39
Perusasetus

tälläinenko? http://www.nettiauto.com/mitsubishi/pajero/2441648

meidän papalla oli tuommoinen volvo moottorinen pajero (voi olla jopa just tämä myynnissä oleva, jos näkis takavalot nii tietäsin heti kun en rekkaria muista), sen mitä lainaan/koeajoon sain nii tuntui voimaa olevan ihan riittävästi ja hyvin jaksoi jopa tielläkin kulkea
__________________
Napero 2,6B automaggi, 35x13,5-15 maxxis, http://offroadoulu.com/
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 06.04.2009, 06:34
natoli natoli ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 17.03.08
Sijainti: nilsiä, savo
Viestit: 24
Perusasetus

juurikin tuo edellä mainittu pajero...
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 06.04.2009, 07:22
Racingrabbit:n Avatar
Racingrabbit Racingrabbit ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 27.01.04
Sijainti: Sastamala
Viestit: 4.015
Perusasetus

Kyllä tuo Volvon kone on fiksu vaihtoehto,jos on vähän ajoa ja haluaa pitää auton nelipaikkaisena henkilöautona.
Turhaa maksaa 500-600€ dieselveroa,jos keulilla on niinkin epäluotettava kone kuin Mitsun 2,3td.

Tappelin -90 luvun lopulla Mitsun 2,3td koneen kanssa ja päädyin siihen lopputulokseen,että minulle ei Mitsua sillä koneella enää tule.
Aloin tekemään koneremonttia kansivian takia ja käytin kolmea "ehjänä" ostettua kantta koeponnistuksessa ja päädyin lopulta ostamaan Kouvolan Moottorikoneistamolta uuden kannen.
Kansi maksoi puolet auton sen hetkisestä markkina-arvosta.Mutta kun ei sielu antanut enää periksi peräytyä,kun konepukissa odotti jo valmiiksi rempattu alakerta.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 06.04.2009, 17:57
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Racingrabbit Näytä viesti
Kyllä tuo Volvon kone on fiksu vaihtoehto,jos on vähän ajoa ja haluaa pitää auton nelipaikkaisena henkilöautona.
Turhaa maksaa 500-600€ dieselveroa,jos keulilla on niinkin epäluotettava kone kuin Mitsun 2,3td.

Tappelin -90 luvun lopulla Mitsun 2,3td koneen kanssa ja päädyin siihen lopputulokseen,että minulle ei Mitsua sillä koneella enää tule.
Aloin tekemään koneremonttia kansivian takia ja käytin kolmea "ehjänä" ostettua kantta koeponnistuksessa ja päädyin lopulta ostamaan Kouvolan Moottorikoneistamolta uuden kannen.
Kansi maksoi puolet auton sen hetkisestä markkina-arvosta.Mutta kun ei sielu antanut enää periksi peräytyä,kun konepukissa odotti jo valmiiksi rempattu alakerta.
Tosin silloin 80-luvulla kun tuo moottori tuli, se oli moderneimpa ja henkilöautomaisimpia dieseleitä aikanaan. Kansi nyt ei ole niin kallis. Sen sijaan tuossa toisesta topikista kun voit lukea vaikka tojotan turbo koneiden ongelmia, se se vasta kallista onkin, kuten HJ61:n kone. Ja Pajeron kansi menee juurikin n. kerran per 400tkm. Kestävyys toki parani sitten tuosta 2,3:esta, uudempiin malleihin.

Mitsun uudemmat dieselit, mm. 3,2 ovat oikein huollettuina erittäin kestäviä moottoreita.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 06.04.2009, 18:09
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jph-74 Näytä viesti
tälläinenko? http://www.nettiauto.com/mitsubishi/pajero/2441648

meidän papalla oli tuommoinen volvo moottorinen pajero (voi olla jopa just tämä myynnissä oleva, jos näkis takavalot nii tietäsin heti kun en rekkaria muista), sen mitä lainaan/koeajoon sain nii tuntui voimaa olevan ihan riittävästi ja hyvin jaksoi jopa tielläkin kulkea
onko tuo kaasarin vaihto tehty tämän jälkeen? SU vaihettu johonkin pystymalliin? --> koneen käyttäytyminen muuttuu aika radikaalisti eikä aina parempaan suuntaan.
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 06.04.2009, 18:59
natoli natoli ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 17.03.08
Sijainti: nilsiä, savo
Viestit: 24
Perusasetus

en tiiä millon lienee vaihdettu tuo kaasari... oottelen lisä kuvia ja tietoja...
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
"Voiman tuntu'" Pajero gen2 vs. Pajero gen1 Propulsion Tekniikka & Jutustelu 8 22.04.2008 16:30
sekasikiö autoja englishrussia.comista mikjus Chit-Chat 27 12.02.2008 18:14
V: pajero JaAa O/M/V Ajoneuvot 0 14.10.2007 22:21
-89 TDIC Pajero osix ja -89 TD Pajero ajoon/lelux O/M/V Muut 0 28.10.2005 07:32
Pajero Juniori83 Chit-Chat 0 03.06.2005 14:10


Sivu luotu: 03:01 (GMT +2).