![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Kyllä tuo Volvon kone on fiksu vaihtoehto,jos on vähän ajoa ja haluaa pitää auton nelipaikkaisena henkilöautona. Turhaa maksaa 500-600€ dieselveroa,jos keulilla on niinkin epäluotettava kone kuin Mitsun 2,3td. Tappelin -90 luvun lopulla Mitsun 2,3td koneen kanssa ja päädyin siihen lopputulokseen,että minulle ei Mitsua sillä koneella enää tule. Aloin tekemään koneremonttia kansivian takia ja käytin kolmea "ehjänä" ostettua kantta koeponnistuksessa ja päädyin lopulta ostamaan Kouvolan Moottorikoneistamolta uuden kannen. Kansi maksoi puolet auton sen hetkisestä markkina-arvosta.Mutta kun ei sielu antanut enää periksi peräytyä,kun konepukissa odotti jo valmiiksi rempattu alakerta.
|
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Mitsun uudemmat dieselit, mm. 3,2 ovat oikein huollettuina erittäin kestäviä moottoreita. ![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
No se vanha Galant loota oli vähän löysähkö silloin 80-luvun alkupuolen malleissa.
Mutta kun uudempiin tullaan niin lootat kestävät oikealla käytöllä hyvini. Tänäkin vuonna juuri tuli vahvistuksia Pajeron lootaan, kun konettakin vahvistettiin ja päivitettiin kestämään enempi tehoa. Eikös se "Canter" pohjainen laatikko tullut 90-luvun vaihteessa. Toisekseen, kyllä Toyotastakin lootan saa ihan yhtä helposti rikki väärällä käytöllä. ![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Laatikko on ainaki saanu sika kokomassallatempastua vaihtoa eikä ollu moksiskaa, itte pari pikkuketrakkia hajottaneena tottunu vaihtaa jo aika maltillisesti ![]()
__________________
__________________________________________________ _____________________________ Jos toimintasavu pääsee ulos, tulee se pussittaa. Päiväkodissa sentään rehellisesti hakattii lapioilla jos vitutti. Nykyään ei enää saisi edes sanoa ääneen jos vituttaa. |
#6
|
|||
|
|||
![]()
L200 -01,sadan tonnin välein viimeistään loota palasina.Onko sitten vahvempi vai ei mutta jojotan lootat on ajettu yli puolen millin aukomatta.
Eikä mitään metsäpossutusta vaan ihan normaalia konekuskin arkiajoa,lunta,jäätä ja pakkassäätä...Säiliön+huoltokärryn kuljetus raskainta ajoa. Pelottavinta,ettei todellakaan voi aavistaa mikä sieltä pettää,tasaisen heikko esitys... Nyt Rangerit samassa käytössä,taitaa tulla laatikon kesto maksettua polttoainekuluina moninkerroin... |
#7
|
|||
|
|||
![]()
L200:een vahvistettu loota eikai tullut samaan aikaan kuin Pajeroon. Vasta uudempaan L200:een tais tullla reilusti vahvempi.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
"Voiman tuntu'" Pajero gen2 vs. Pajero gen1 | Propulsion | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 22.04.2008 16:30 |
sekasikiö autoja englishrussia.comista | mikjus | Chit-Chat | 27 | 12.02.2008 18:14 |
V: pajero | JaAa | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 14.10.2007 22:21 |
-89 TDIC Pajero osix ja -89 TD Pajero ajoon/lelux | O/M/V Muut | 0 | 28.10.2005 07:32 | |
Pajero | Juniori83 | Chit-Chat | 0 | 03.06.2005 14:10 |