Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 20.01.2017, 13:45
HV HV ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 04.02.07
Sijainti: ikaalinen, .
Viestit: 1.950
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Heguli Näytä viesti
Voin liittyä jonon jatkeeksi kolmanneksi Ei kun en voikaan, määhän oon yhteiskunnan varoilla ylikouluttautunut ylimielinen pässinpää ja lisäksi poliitikkoainesta omaava luonnevikainen apina.


Mut onneks täällä on kuitenki osaavia mutterinpyörittelijöitäki...

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 20.01.2017, 14:19
Heguli:n Avatar
Heguli Heguli ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 22.06.06
Sijainti: Espoo / Suomusjärvi
Viestit: 7.321
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja HV Näytä viesti


Mut onneks täällä on kuitenki osaavia mutterinpyörittelijöitäki...
Niin tuntuu olevan joo, kyllä kohta saa Hiace kyytiä kunhan saadaan viritysohjeet tiskiin
__________________
Tumpula Racing Team
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 20.01.2017, 18:50
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.061
Perusasetus

Ruiskutusennakkohan ei varsinkaan uudemmissa koneissa oo lähelläkään optimia tehdassäädöissä, typen oksidien takia sitä on yleensä jouduttu myöhästämään. Eli ennakkoo lisää ja syöttöä lisää niin vääntö ja teho paranee ja kulutuskin tippuu kun ei tarvii polkee niin syvään.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 20.01.2017, 18:55
make764:n Avatar
make764 make764 ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 07.02.10
Sijainti: Sodankylä
Viestit: 575
Perusasetus

Oliko tämä nyt sitten joku "vittuilu"palstan avaus vai mikä ja kelle lie???
Luulis sen verran munankarvoja löytyvän, että ollaan näissä keskusteluissa jotenkin asiallisia. Vaikka ei sillä minulle mitään väliä ole
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 20.01.2017, 19:11
BENJAMIN BENJAMIN ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 07.08.09
Sijainti: Kemiönsaari
Viestit: 361
Perusasetus

Pumppu pois ja dieselpajaan säädettäväksi. Aika työläs kun on neliveto kyseessä mutta ainakin mun tapauksessa meno muuttus aika selvästi.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 20.01.2017, 20:13
fordson fordson ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 25.07.15
Sijainti: suomi
Viestit: 217
Perusasetus

Juuri noin,otat pumpun irti ja viet sellaiselle joka niistä ymmärtää,ihan turhaan täällä noita vatvoo.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 20.01.2017, 20:28
jmk jmk ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 08.11.15
Sijainti: Miehikkälä
Viestit: 1.453
Perusasetus

Joo mutta jos sen verran joku asiasta tietävä jakaisi tietoa että pääsisi alkuun... jos kerran säätämistä pystyy tekemään pumpun ollessa paikallaan, näytti juu tosiaan aika kauhealta hommalta irroittaa mutta Kait se on pakko viedä johonkin pajalle
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 20.01.2017, 14:29
Kartse1 Kartse1 ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 09.07.06
Sijainti: Ylöjärven Kuru, Finland.
Viestit: 1.064
Perusasetus

No niin, siinä meillä nyt on koolla palstan Nuija ja Tosinuija...
Ne pari muuta juippia vielä kun saapuvat viisaine kommentteineen,
niin vakiopöljät on koossa...

Kyllä noilla pitäisi olla rajoitetut oikeudet vain tuonne chitchätin puolelle.
Että "aikuiset" ihmiset kehtaavatkin tehdä itsestään noin idiootteja.
Näille kun pitäisi kädestä pitäen näyttää erikseen joka ruuvin säätö ja mitä se vaikuttaa. KVG.

Noo, ei tuo minua häiritte. On senverran kilometrejä takana. Harmittaa vaan noiden puolesta, jotka oikeasti kaipaavat neuvoja.
Meikällä on niin paljon muutakin puuhaa tässä eläkepäivien vieton ohessa.
Kuten vaikka rapsutella tuota koiraa. Se ainakin osaa olla kiitollinen saamastaan huomiosta...
__________________
Musta vyö romujen rassaamisesta...
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 20.01.2017, 14:49
Heguli:n Avatar
Heguli Heguli ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 22.06.06
Sijainti: Espoo / Suomusjärvi
Viestit: 7.321
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kartse1 Näytä viesti
No niin, siinä meillä nyt on koolla palstan Nuija ja Tosinuija...
Ne pari muuta juippia vielä kun saapuvat viisaine kommentteineen,
niin vakiopöljät on koossa...

Kyllä noilla pitäisi olla rajoitetut oikeudet vain tuonne chitchätin puolelle.
Että "aikuiset" ihmiset kehtaavatkin tehdä itsestään noin idiootteja.
Näille kun pitäisi kädestä pitäen näyttää erikseen joka ruuvin säätö ja mitä se vaikuttaa. KVG.

Noo, ei tuo minua häiritte. On senverran kilometrejä takana. Harmittaa vaan noiden puolesta, jotka oikeasti kaipaavat neuvoja.
Meikällä on niin paljon muutakin puuhaa tässä eläkepäivien vieton ohessa.
Kuten vaikka rapsutella tuota koiraa. Se ainakin osaa olla kiitollinen saamastaan huomiosta...
Jaksoit noin paljon kirjoitella mutta et jaa tietoasi topicin aloittajalle, hän edelleen kaipaa ammattilaisen eli sinun apuja.
__________________
Tumpula Racing Team
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Bosch VE-pumpun säätö? kippo86 Tekniikka & Jutustelu 8 18.11.2013 10:56
Hilux 2.4TD pumpun säätö karisa Tekniikka & Jutustelu 8 19.06.2013 07:46
BOSCH VE -pumpun ajoituksen säätö solihull Tekniikka & Jutustelu 21 25.02.2013 20:59
12-HT Pumpun säätö? tkomulainen Tekniikka & Jutustelu 29 29.08.2011 20:06
Lj-70 pumpun säätö jukos Tekniikka & Jutustelu 9 11.05.2009 22:58


Sivu luotu: 22:11 (GMT +2).