Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #13  
Vanha 19.01.2017, 10:02
savustin savustin ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 11.04.12
Sijainti: kaukana
Viestit: 681
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kartse1 Näytä viesti
Jotain sinne suuntaan, niin hyvä tulee.
Olet selvästi huumormiehiä...
Huomasin että sinulla on mustavyö,Olemmekohan jotain sukua kun mulla on musta pipo pitkänmatkan painissa
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Bosch VE-pumpun säätö? kippo86 Tekniikka & Jutustelu 8 18.11.2013 10:56
Hilux 2.4TD pumpun säätö karisa Tekniikka & Jutustelu 8 19.06.2013 07:46
BOSCH VE -pumpun ajoituksen säätö solihull Tekniikka & Jutustelu 21 25.02.2013 20:59
12-HT Pumpun säätö? tkomulainen Tekniikka & Jutustelu 29 29.08.2011 20:06
Lj-70 pumpun säätö jukos Tekniikka & Jutustelu 9 11.05.2009 22:58


Sivu luotu: 21:01 (GMT +2).