Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 24.11.2016, 10:28
L-200:n Avatar
L-200 L-200 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 28.07.04
Sijainti: Äänekoski, Finland.
Viestit: 2.158
Perusasetus

Mites jos ostaa sellaiset nastalenkkarit, voiko niillä jäädä kiinni liukkaalla jäällä jos ei ole tarpeeksi painava kävelijä....

Jotenkin tuntuu etten nyt ihan ymmärtänyt mitä aloittaja oikein haki postauksellaan.
aloituksessa oli huoli siit miten veto jakaantuu ja linkkinä E63S:än 4-maticin toiminta.
No tekstissähän se sanottiin ihan selkeästi, vetotapa vaihtelee jatkuvasti luoden olosuhteiden mukaan parhaan mahdollisen pidon ja ajettavuuden.
Luulisi ingenjöörin tuon verran enklantia osaavan....

Helposti.fi, tuo e63s:n vaihteisto puskee voimaa eniten sille renkaalle mille sähköaivo päättelee eniten olevan pitoa ja loput sitten muille renkaille tasaamaan siten ettei mikään pyörä pyöri tyhjää.

No sitten olikin jo hätä kädessä seuraavassa postauksessa kun kuvitelma mersun vetotavasta meni sekaisin avoimen tasauspyörästön kanssa.

Oikeesti, eppäiletkö ettei teutooni-ingenjöörit olisi yhtään testanneet tuota 4matic+:aa vähän joka tilanteessa ennen markkinoille laittoa.

Käy kokeileen sitä miten se toimii ja jos se on paska niin elä osta sitä ja .

Jestas sentään.....

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 24.11.2016, 11:00
Wilhelm Maybach Wilhelm Maybach ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 21.11.16
Sijainti: Lahti
Viestit: 30
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja L-200 Näytä viesti
Jotenkin tuntuu etten nyt ihan ymmärtänyt mitä aloittaja oikein haki postauksellaan.
aloituksessa oli huoli siit miten veto jakaantuu ja linkkinä E63S:än 4-maticin toiminta.
No tekstissähän se sanottiin ihan selkeästi, vetotapa vaihtelee jatkuvasti luoden olosuhteiden mukaan parhaan mahdollisen pidon ja ajettavuuden.
Luulisi ingenjöörin tuon verran enklantia osaavan....
Katsos kun emme puhu yhdestä autosta.

Vertaamme uutta systeemiä vanhaan ja yritämme pohtia, kumpi toimii Suomen talvessa paremmin.

Vaihtoehdot:

Mercedes-Benz W212
Mercedes-Benz W213

Minulta lähtee ääni W212 ratkaisulle, miten siellä?
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 24.11.2016, 11:24
L-200:n Avatar
L-200 L-200 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 28.07.04
Sijainti: Äänekoski, Finland.
Viestit: 2.158
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Wilhelm Maybach Näytä viesti
Katsos kun emme puhu yhdestä autosta.

Vertaamme uutta systeemiä vanhaan ja yritämme pohtia, kumpi toimii Suomen talvessa paremmin.

Vaihtoehdot:

Mercedes-Benz W212
Mercedes-Benz W213

Minulta lähtee ääni W212 ratkaisulle, miten siellä?

Mulla o vanha pajero jossa paskat talvirenkaat jotka luistaa jos on liukasta eikä järkeä penkin ja ratin välissä ole kytketty päälle. Sillä mennään ja tiellä on pysytty.
Työkaluina sitten etuveto foorttia joissa hakkapeliitta 8:t alla, nekin on toistaiseksi pysyneet tiellä vaikka välillä tuntuu sutaisevan.

Empä oo mersuista haaveillu...
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty 4Matic Mersu tth O/M/V Ajoneuvot 0 03.01.2014 22:09
Ostetaan BJ 4 Wheel Drive merkki rattimies O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 4 28.07.2009 08:33
4 Wheel Drive - Eksytys '08 juttua Jare Chit-Chat 10 08.04.2008 18:21
Suzuki Four Wheel Drive Techniques LaaLaa Linkit 11 02.01.2008 14:46
Improve Core System Performance (Win NT/2000/XP) Lars Software 0 06.05.2002 10:48


Sivu luotu: 18:46 (GMT +2).