Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #27  
Vanha 26.07.2016, 12:28
Rak Rak ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 15.03.04
Sijainti: Oulu
Viestit: 1.551
Perusasetus

Ois sinällään mielenkiintoista päästä suunnittelijoiden pään sisään tuon nelilinkki-panhard yhdistelmän suhteen, kun ko. rakenne esiintyy aika monessa maasturissa takanakin.
Mitä lie haettu ko viritelmällä etenkin kun kolmilinkki periaatteessa soitaisi saman asian.

Puslien jousto voi olla yksi syistä minkä takia ei ole aitoa nelilinkkiä, jos niistä tekee kovemmat niin mukavuus kärsii.
Taunuksessahan on nelilinkki takana ja hivenen vetelä perä sellaisessa kolkyt vuotta vanhoilla puslilla. Tuntui että joustaa sivulle saman verran kuin pystysuunnassa
__________________
www.OFFROADOULU.com
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 21:35 (GMT +2).