Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 27.02.2016, 20:11
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Viestit: 8.877
Perusasetus

Itsellä parissa autossa iskarit ollut ihan loppu kun autoa leimannut, eikä ne mikään ongelma leimalla ollut. Eräässä pelissä katsuri jopa kehui niitä iskareita hyväksi vaikka se auto heilui kuin tuksu konsanaan. Parempi on kun kaikki iskarit on vaan suoraan loppu niin ei ole mitään eroa akseleiden välillä Pääsee iskari testin helposti läpi.

Eri asia onkin sitten onko tuollainen auto kuin turvallinen.. Ehkä tuo enemmän kertoo kuinka turha testi on kyseessä.

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Teho arvoita Vetoja Tekniikka & Jutustelu 23 31.03.2015 09:09
Iskunvaimentimen tappikiinnitys HeikkiH Tekniikka & Jutustelu 5 23.03.2007 09:01
Teho laturit Tumi Tekniikka & Jutustelu 15 20.04.2006 14:24
Teho/paino jeeppi-eki Tekniikka & Jutustelu 43 02.08.2004 19:40


Sivu luotu: 19:44 (GMT +2).