![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
vaan siihen, et miks oli niin paljon painetta renkaissa, et silmin nähden pomppi renkaat siinä testilätkällä Eikös sellainen testeri seuraa sitä kuinka tarkkaan rengas seuraa sitä lätkää ja jos rengas alkaa pomppimaan siinä lätkän päällä, niin ei se taida seurata sitä kovin tarkkaan? Ja eikös täälläkin ollut juttua, et paritkin uudet iskarit oli hylätty samalla koneella matalaprofiilisilla renkailla
__________________
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Oikein. Testerihän vaakaa pyörän kerrallaan ja ilmeisesti vatkauksen aikana saatu pienin levyn päällä ollut paino kertoo ainakin osittain sen vaimennuskyvyn. Eli mitä paremmin seuraa, sen parempi iskari. Kovat paineet ja kevyt kuorma antaa huonon tuloksen.
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Tuli tuosta mieleen
![]() Kun iskaritesterit oli vielä uusi keksintö ja jonkun ison valmistajan testikärry kiersi kylästä toiseen kävin tietysti omalla autolla siinä...Testitulokset aivan kaameita ja ukko löi lapun kouraan mihin oli vielä kirjoittanut käsin jotain vaarallisen huonosta iskunvaimennuksesta. Kävin äkkiä kotoa hakemassa ostokuitin ja takas niiden edustajien luokse kärryn viereen. Heidän edustamansa merkin iskarit oli asennettu autooni kaks päivää ennen testausta joten tuli monenmoista selitystä mut takuuseen sain kierroksen uusia hakea varaosaputkasta heidän piikkiinsä ![]()
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O |
#4
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Edellisessä autossa oli takana aina huonot arvot.(paku ja tyhjä tavaratila niin ei antanut hyviä lukemia testissä) Yhtenä vuonna katsuri mainitsi isosta keskinäisestä erosta taka-akselilla. Ajattelin että sieltä on toinen iskari mennyt kun autoliike oli uusinut vaan toisen aikanaan.
Seuraavaan katsastukseen uusin sitten iskarit, mutta lukemat pysyi ihan samoina. Myös keskinäinen ero. Viimeisin katsastus oli noilla samoilla, silloin vuoden ikäisillä iskareilla ja lukemat olikin todella hyvät. Tuolla kerralla huomasin että auto oli aivan niiden tärylätkien reunalla. En tiedä vaikuttiko se sitten lukemiin. Muuta remonttia ei oltu tehty alustaan tuolla välillä. |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Itsellä parissa autossa iskarit ollut ihan loppu kun autoa leimannut, eikä ne mikään ongelma leimalla ollut. Eräässä pelissä katsuri jopa kehui niitä iskareita hyväksi vaikka se auto heilui kuin tuksu konsanaan. Parempi on kun kaikki iskarit on vaan suoraan loppu niin ei ole mitään eroa akseleiden välillä
![]() Eri asia onkin sitten onko tuollainen auto kuin turvallinen.. Ehkä tuo enemmän kertoo kuinka turha testi on kyseessä. |
#7
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#8
|
||||
|
||||
![]()
Joskus ollu HoiJakasta iskari kokonaan irti ja tulos silti ihan ok, ruosteinen lehtipakka vaimentaa hyvin.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Teho arvoita | Vetoja | Tekniikka & Jutustelu | 23 | 31.03.2015 09:09 |
Iskunvaimentimen tappikiinnitys | HeikkiH | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 23.03.2007 09:01 |
Teho laturit | Tumi | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 20.04.2006 14:24 |
Teho/paino | jeeppi-eki | Tekniikka & Jutustelu | 43 | 02.08.2004 19:40 |