![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
Harbor Cruisers |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Täältä näyttäis löytyvän tietoa asiasta suomenkielellä jos kiinnostaa:
http://mandata.pp.fi/Testaustekniikk...nintestaus.htm Eli käytännössä noita testimenetelmiä on yleisesti kahta erilaista: Eusama ja Boge. Iskaritesteri on hyvä apuväline, koska muistaakseni n. 50% iskarivioista on sellaisia että niitä on hankala ilman testeriä todeta luotettavasti. Yleensä aina kun testeri näyttää huonoja lukemia - on joko silmämääräisesti tai auton sisällä ollessa todettavissa myös että iskarissa on vikaa. Tuomiota viallisesta iskarista ei voi pelkästään tehdä testerin lukemien perusteella, vaan mielestäni se on aina pyrittävä todentamaan myös jollakin muualla tavalla (silmämääräisesti, koeajo, kyseisen kulman painelu jne). Viimeksi muokannut Tate : 26.02.2016 06:49 |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Sen verran vielä lisään että joskus kun iskaritesteri on näyttänyt huonoja lukemia, niin vika on voinut olla myös jossain muualla. Esim. on ollut viallisia akseliston kiinnityksiä auton koriin ja se on aiheuttanut heikon arvon tai pelkästään iskarin kiinnityshela voi monesti olla väljä. Sen vuoksi on varmistuttava että vika todella on iskarissa, eikä sen kiinnityksessä, muissa akselistorakenteissa tai renkaissa. Unohtamatta painoa.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Teho arvoita | Vetoja | Tekniikka & Jutustelu | 23 | 31.03.2015 09:09 |
| Iskunvaimentimen tappikiinnitys | HeikkiH | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 23.03.2007 09:01 |
| Teho laturit | Tumi | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 20.04.2006 14:24 |
| Teho/paino | jeeppi-eki | Tekniikka & Jutustelu | 43 | 02.08.2004 19:40 |