Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L
Heittäisin lonkalta, että erona on se että ruiskulle tehdyssä vetolevyssä/ vauhtipyörässä on hammas/ lovi mistä ECM saa klampuran signaalin että osaa synkronoida syötön ja sytkän oikein - kaasarikoneessa sille ei ole tarvetta.
Muistat sitten, että Renix- koneissa ei ole sama vetolevy/ vauhtipyörä, kuin HO- koneissa. ..ja HO:issakin taitaa olla kahta tai kolmea eri mallia XJ:ssä 
|
Nope, on vain yksi malli 91-01. Mutta muuten oikein, 87-90 on erilainen rei´itys/kolotus kuin 91-01, eipä ole havainnekuvaa edes vetolevyistä, kun mulla on näköjään sama kuva kolmessa vetolevyssä, joista kaksi on XJ-yhteensopivia... Ulkoa muistelisin, että Renixissä on paljon reikiä/koloja, kun H.O:ssa on kolme kolmen sarjaa...