Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 27.11.2015, 19:07
Pertsi:n Avatar
Pertsi Pertsi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 23.09.08
Sijainti: Padasjoki
Viestit: 1.268
Perusasetus

Yksi vaihtoehtohan on säästää myös aw4 ja tämän perään 3-lovinen+jakis. Pata kun menossa tämmöseen herkkuun jossa ylimääräiset kepit ei oo ennenkään haitannut:http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=71458

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 27.11.2015, 19:24
JAMANT:n Avatar
JAMANT JAMANT ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 07.05.03
Sijainti: Espoo, .
Viestit: 4.072
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pertsi Näytä viesti
Yksi vaihtoehtohan on säästää myös aw4 ja tämän perään 3-lovinen+jakis. Pata kun menossa tämmöseen herkkuun jossa ylimääräiset kepit ei oo ennenkään haitannut:http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=71458
Aika pitkä paketti tulee... Ei taida akseliväli riittää...
__________________
Killing time is not murder
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 27.11.2015, 20:50
Pertsi:n Avatar
Pertsi Pertsi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 23.09.08
Sijainti: Padasjoki
Viestit: 1.268
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JAMANT Näytä viesti
Aika pitkä paketti tulee... Ei taida akseliväli riittää...
Joo pitempihän toi aw on kuin 3 lovinen manu mutta adapterista jos saisi lyhyemmän kuin vanhassa kolmen askin setissä niin voisi olla mahdollinen. Tietysti pelkkä automaatti+jakis mutta sitten vaatii tiuhat perät.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 27.11.2015, 22:13
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pertsi Näytä viesti
Joo pitempihän toi aw on kuin 3 lovinen manu mutta adapterista jos saisi lyhyemmän kuin vanhassa kolmen askin setissä niin voisi olla mahdollinen. Tietysti pelkkä automaatti+jakis mutta sitten vaatii tiuhat perät.
..tai rakennat doublerin. Etujakiksena 231:n etulohko (normi/ hidas alue), perään joku järeämpi vanha rautakuorinen millä saa hitaan-hitaan.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 28.11.2015, 17:45
Pertsi:n Avatar
Pertsi Pertsi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 23.09.08
Sijainti: Padasjoki
Viestit: 1.268
Perusasetus

Osien luovuttaja paljastuikin manuaaliksi luullun automaatin sijaan eli ongelma ratkesikin vahingossa eli vanha paketti jää paikalleen Kaaveliin vaan rakennettava paikka asentotunnistimelle
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 06.12.2015, 18:49
K-Olli K-Olli ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 18.02.11
Sijainti: Virojoki
Viestit: 83
Perusasetus

Mulla ois polte saada etu akselille lukko Jaakko Teppoon (XJ).ARB lienee ainoa vaihtoehto koska lukon on oltava kytkytkettävä,kysymys kuuluukin että ei lienee järkeä käydä rakentamaan data 30 akselin?
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 06.12.2015, 19:49
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Miksi ARB olisi ainoa vaihtoehto? D30:een on saatavilla aikalailla kaikki mahdolliset lukot mitä valmistetaan.. kytkettäviäkin on useaa eri mallia. Minulla on ollut Eatonin eLocker jokusen vuoden, ei ole pahaa sanottavaa.

Jos et ole rakentamassa Wagoneerin d44:ää tai jotain muuta vastaavaa vahvempaa akselia, niin kyllä d30:een ihan hyvin uskaltaa asentaa lukon. Vähän kun pitää järkeä mukana ajaessa niin kyllä se jossain määrin ehjänä pysyy, varsinkin XJ:ssä. Pidä vetarit riittävän heikkoina, niin korkkaa vetari/ ristikko eikä välitys/ lukko..
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Hilux LN65 jousitusmurheita...pikaisia vastauksia toivoen. 754 Tekniikka & Jutustelu 9 17.09.2010 09:10
Taasen jeep xj kysymyksiä NORT Tekniikka & Jutustelu 2 11.12.2009 09:09
Jeep Grand Cherokee (kysymyksiä) Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 6 13.09.2008 11:40
Boorittamista (kysymyksiä/vastauksia/kuvia) SuurSyömäri Tekniikka & Jutustelu 24 23.11.2005 19:59
Jeep Wrangler kysymyksiä Tepa Tekniikka & Jutustelu 8 12.01.2004 14:13


Sivu luotu: 07:47 (GMT +2).