![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Yksi vaihtoehtohan on säästää myös aw4 ja tämän perään 3-lovinen+jakis. Pata kun menossa tämmöseen herkkuun jossa ylimääräiset kepit ei oo ennenkään haitannut:http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=71458 ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
Killing time is not murder |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Joo pitempihän toi aw on kuin 3 lovinen manu mutta adapterista jos saisi lyhyemmän kuin vanhassa kolmen askin setissä niin voisi olla mahdollinen. Tietysti pelkkä automaatti+jakis mutta sitten vaatii tiuhat perät.
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
..tai rakennat doublerin. Etujakiksena 231:n etulohko (normi/ hidas alue), perään joku järeämpi vanha rautakuorinen millä saa hitaan-hitaan.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Osien luovuttaja paljastuikin manuaaliksi luullun automaatin sijaan eli ongelma ratkesikin vahingossa eli vanha paketti jää paikalleen
![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Mulla ois polte saada etu akselille lukko Jaakko Teppoon (XJ).ARB lienee ainoa vaihtoehto koska lukon on oltava kytkytkettävä,kysymys kuuluukin että ei lienee järkeä käydä rakentamaan data 30 akselin?
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
Miksi ARB olisi ainoa vaihtoehto? D30:een on saatavilla aikalailla kaikki mahdolliset lukot mitä valmistetaan.. kytkettäviäkin on useaa eri mallia. Minulla on ollut Eatonin eLocker jokusen vuoden, ei ole pahaa sanottavaa.
Jos et ole rakentamassa Wagoneerin d44:ää tai jotain muuta vastaavaa vahvempaa akselia, niin kyllä d30:een ihan hyvin uskaltaa asentaa lukon. Vähän kun pitää järkeä mukana ajaessa niin kyllä se jossain määrin ehjänä pysyy, varsinkin XJ:ssä. Pidä vetarit riittävän heikkoina, niin korkkaa vetari/ ristikko eikä välitys/ lukko..
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Hilux LN65 jousitusmurheita...pikaisia vastauksia toivoen. | 754 | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 17.09.2010 09:10 |
Taasen jeep xj kysymyksiä | NORT | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 11.12.2009 09:09 |
Jeep Grand Cherokee (kysymyksiä) | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 13.09.2008 11:40 |
Boorittamista (kysymyksiä/vastauksia/kuvia) | SuurSyömäri | Tekniikka & Jutustelu | 24 | 23.11.2005 19:59 |
Jeep Wrangler kysymyksiä | Tepa | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 12.01.2004 14:13 |