Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 27.11.2015, 18:48
JAMANT:n Avatar
JAMANT JAMANT on kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 07.05.03
Sijainti: Espoo, .
Viestit: 4.072
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L Näytä viesti
Heittäisin lonkalta, että erona on se että ruiskulle tehdyssä vetolevyssä/ vauhtipyörässä on hammas/ lovi mistä ECM saa klampuran signaalin että osaa synkronoida syötön ja sytkän oikein - kaasarikoneessa sille ei ole tarvetta.

Muistat sitten, että Renix- koneissa ei ole sama vetolevy/ vauhtipyörä, kuin HO- koneissa. ..ja HO:issakin taitaa olla kahta tai kolmea eri mallia XJ:ssä
Nope, on vain yksi malli 91-01. Mutta muuten oikein, 87-90 on erilainen rei´itys/kolotus kuin 91-01, eipä ole havainnekuvaa edes vetolevyistä, kun mulla on näköjään sama kuva kolmessa vetolevyssä, joista kaksi on XJ-yhteensopivia... Ulkoa muistelisin, että Renixissä on paljon reikiä/koloja, kun H.O:ssa on kolme kolmen sarjaa...

__________________
Killing time is not murder
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 27.11.2015, 18:57
Pertsi:n Avatar
Pertsi Pertsi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 23.09.08
Sijainti: Padasjoki
Viestit: 1.268
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JAMANT Näytä viesti
Nope, on vain yksi malli 91-01. Mutta muuten oikein, 87-90 on erilainen rei´itys/kolotus kuin 91-01, eipä ole havainnekuvaa edes vetolevyistä, kun mulla on näköjään sama kuva kolmessa vetolevyssä, joista kaksi on XJ-yhteensopivia... Ulkoa muistelisin, että Renixissä on paljon reikiä/koloja, kun H.O:ssa on kolme kolmen sarjaa...
Täytyypi näitä tutkia sitten kun molemmat on vierekkäin lattialla, lähinnä ajattelin voisiko fsj:n vauhtipyörän koneistaa sopivaksi renixin perään? Jyrsintä ja sorvaushommat kun ei tuota ongelmia. Mitäs kaikkea muuta toi käyntiin saanti nyt sitten sähköjen puolesta vaatii?
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 27.11.2015, 19:07
Pertsi:n Avatar
Pertsi Pertsi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 23.09.08
Sijainti: Padasjoki
Viestit: 1.268
Perusasetus

Yksi vaihtoehtohan on säästää myös aw4 ja tämän perään 3-lovinen+jakis. Pata kun menossa tämmöseen herkkuun jossa ylimääräiset kepit ei oo ennenkään haitannut:http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=71458
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 27.11.2015, 19:24
JAMANT:n Avatar
JAMANT JAMANT on kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 07.05.03
Sijainti: Espoo, .
Viestit: 4.072
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pertsi Näytä viesti
Yksi vaihtoehtohan on säästää myös aw4 ja tämän perään 3-lovinen+jakis. Pata kun menossa tämmöseen herkkuun jossa ylimääräiset kepit ei oo ennenkään haitannut:http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=71458
Aika pitkä paketti tulee... Ei taida akseliväli riittää...
__________________
Killing time is not murder
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 27.11.2015, 20:50
Pertsi:n Avatar
Pertsi Pertsi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 23.09.08
Sijainti: Padasjoki
Viestit: 1.268
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JAMANT Näytä viesti
Aika pitkä paketti tulee... Ei taida akseliväli riittää...
Joo pitempihän toi aw on kuin 3 lovinen manu mutta adapterista jos saisi lyhyemmän kuin vanhassa kolmen askin setissä niin voisi olla mahdollinen. Tietysti pelkkä automaatti+jakis mutta sitten vaatii tiuhat perät.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 27.11.2015, 22:13
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pertsi Näytä viesti
Joo pitempihän toi aw on kuin 3 lovinen manu mutta adapterista jos saisi lyhyemmän kuin vanhassa kolmen askin setissä niin voisi olla mahdollinen. Tietysti pelkkä automaatti+jakis mutta sitten vaatii tiuhat perät.
..tai rakennat doublerin. Etujakiksena 231:n etulohko (normi/ hidas alue), perään joku järeämpi vanha rautakuorinen millä saa hitaan-hitaan.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 28.11.2015, 17:45
Pertsi:n Avatar
Pertsi Pertsi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 23.09.08
Sijainti: Padasjoki
Viestit: 1.268
Perusasetus

Osien luovuttaja paljastuikin manuaaliksi luullun automaatin sijaan eli ongelma ratkesikin vahingossa eli vanha paketti jää paikalleen Kaaveliin vaan rakennettava paikka asentotunnistimelle
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Hilux LN65 jousitusmurheita...pikaisia vastauksia toivoen. 754 Tekniikka & Jutustelu 9 17.09.2010 09:10
Taasen jeep xj kysymyksiä NORT Tekniikka & Jutustelu 2 11.12.2009 09:09
Jeep Grand Cherokee (kysymyksiä) Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 6 13.09.2008 11:40
Boorittamista (kysymyksiä/vastauksia/kuvia) SuurSyömäri Tekniikka & Jutustelu 24 23.11.2005 19:59
Jeep Wrangler kysymyksiä Tepa Tekniikka & Jutustelu 8 12.01.2004 14:13


Sivu luotu: 17:13 (GMT +2).