![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#13
|
|||
|
|||
![]()
Hiluxissa se huototin menee imupuolelle ja vanha kone hönkii aina vähän.
Sitä öljyä tulee sieltä ahtoputkeen, josko ei ole klappia laakerissa niin turbo pelaa kyllä. Öljyvoitelu on noissa laakereissa ja se jos porsii niin eipä väsy turbo vaan kilahtaa ja nopeasti ja se öljy menee joko koneeseen ja silloin se vastaa tehokas onkin tai sitten ulostautuu pakoputken kautta. Noilla sun ylisuurilla ahtopaineilla ei ole tainnut saada vastaavaa hyötyä irti, päinvastoin sun virityksillä se kone porsi ![]() Myös se pakopaine ja lämpökuorma tekee oman asian ajotavan lisäksi... |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
hiluxin syöttöpumpun säätö | ekaneliveto | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 06.01.2015 19:06 |
Hilux syöttöpumpun säätö | jupasierra | Tekniikka & Jutustelu | 34 | 25.03.2014 22:58 |
LJ:n syöttöpumpun säätö | kihi | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 12.12.2009 11:11 |
hj syöttöpumpun ennakon säätö? | Jani E | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 14.10.2007 17:04 |
syöttöpumpun säätö BJ...s | turpolaattori | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 11.05.2007 20:53 |