Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 23.01.2013, 22:52
RIPAX RIPAX ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 24.04.09
Sijainti: vihti
Viestit: 2.245
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja H&K Näytä viesti
Pakosarjan pinnapultit eri paikoissa, siis 2L ja 2LT- kansissa. Joskus kun vertailin 2L ja 2LT kansipalveja niin ainakin tarvikepahvissa oli jotain reikäeroja, en tiedä mitä vaikuttaa käytännössä.
Toi koskee vanhempaa kantta mut muistaakseen 2L2 ja 2l2-t on yks ja sama kansi. Ja -89 hiluks on alunperin 2L2. Ja 2L2 ja vanhempi 2L ei käy ristiin,pinnapultitkin on samat mut jotain muuta eroo niis oli.

__________________
Kaikki mikä on paskaa,on perseestä.
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 24.01.2013, 13:06
suddendeath suddendeath ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 17.06.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 120
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja RIPAX Näytä viesti
Toi koskee vanhempaa kantta mut muistaakseen 2L2 ja 2l2-t on yks ja sama kansi.
Juurikin näin, mulla 2l2-t:hen vaihdettu 2l2:n kansi.

2l:ssä nokka-akseli on keinuvivuilla, 2l2:ssa ei keinuvipuja ole.
2L ja 2L2 kannet ei siis käy ristiin.

edit.
Tuossa vielä mun pähkäilyistä kannentiivisteen kanssa:
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=98760

Suosittelen kyllä tiivisteen hakemaan alkuperäisosana.

Viimeksi muokannut suddendeath : 24.01.2013 13:08
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 25.01.2013, 19:42
H&K:n Avatar
H&K H&K ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.10.05
Sijainti: kuusisto, Finland
Viestit: 2.620
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja RIPAX Näytä viesti
Toi koskee vanhempaa kantta mut muistaakseen 2L2 ja 2l2-t on yks ja sama kansi. Ja -89 hiluks on alunperin 2L2. Ja 2L2 ja vanhempi 2L ei käy ristiin,pinnapultitkin on samat mut jotain muuta eroo niis oli.
Niin, siis kysyjä kysyi 2L ja 2LT kansien eroja. Toi 2L2 ja 2LT2 on eri juttu ja niissä on tosiaan sama kansi.

Naapurin isännällä oli hänen kaupasta uutena ostama -89 LN110 jossa oli 2L moottori, ei 2L2, joten tossa voipi olla kumpi kone tahansa.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 26.01.2013, 10:43
Jappi Jappi ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 04.04.08
Sijainti: Puolanka
Viestit: 3.852
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja RIPAX Näytä viesti
Toi koskee vanhempaa kantta mut muistaakseen 2L2 ja 2l2-t on yks ja sama kansi. Ja -89 hiluks on alunperin 2L2. Ja 2L2 ja vanhempi 2L ei käy ristiin,pinnapultitkin on samat mut jotain muuta eroo niis oli.
Ne käy ristiin mutta sarjat joutuu ottamaan kannen mukaan. Lähiseudun seppä laittoi 2L-2 koneeseen haljenneen kannen tilalle 2L kannen, pakosarja vanhan kannen mukainen ja sen vuoksi pakoputken alku oli pitänyt muuttaa. Pakoputken laippa eri kulmassa ja taisipa olla eri kokoinenkin.
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään,
Se joku tahtoo olla ihminen,
Minä en!

Timo Rautiainen & Neljäs sektori
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 02.03.2013, 14:00
FoxySouthpaw FoxySouthpaw ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 12.01.13
Sijainti: Hämeenlinna
Viestit: 15
Exclamation

Heippa kaikille!


Jees, ei olla päästy etenemään tämän projektin kanssa joten laitettiin kokeiluks hilavitkutin myyntiin..

http://www.nettiauto.com/toyota/hilux/5425289

Turbon hukkaportin tankoa on lyhenetty ja ilmanputsari on liian pieni ja tukossa.
Noi aika varmasti ongelman on alunperin saanut aikaan. Todennäköisesti turbon tanko ei pääse aukasemaan tarpeeksi hukkaporttia, mikä lämmittaa pakopaineen takia turboa ja sitä kautta koko moottoria. Tuo ilman putsarin vaihto varmaan auttaisi jo paljon.. Vielä kun saisi sen ilmanputsarin edes vaihdettua, mutta ei mielenkiinto riitä siihenkään.

Autolla ei olla ajettu metriäkään tässä Orimattilan keikan jälkeen.....
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 02.03.2013, 15:12
pee:n Avatar
pee pee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 21.02.04
Sijainti: Mäntsälä P
Viestit: 12.912
Perusasetus

eikun tuut vaihtelemaan sen tuommoseen:

http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=89149

jokusen tonnin otat välirahaa mukaan...
__________________
- Levannon We(l)ho -
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 02.03.2013, 20:21
FoxySouthpaw FoxySouthpaw ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 12.01.13
Sijainti: Hämeenlinna
Viestit: 15
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pee Näytä viesti
eikun tuut vaihtelemaan sen tuommoseen:

http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=89149

jokusen tonnin otat välirahaa mukaan...

Kiitoksia vaan tarjouksesta mutta ei huutavaa tarvetta toiselle autolle eikä oikeen budjetti kestä
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Patrol SD33 käyntiongelmaa. Viisaat neuvot tarpeen. bluevan Tekniikka & Jutustelu 9 18.07.2009 14:13
Pajeron jakolaatikon yhdestä ruuvista tarvis tietoa??? korbimotors Tekniikka & Jutustelu 2 20.08.2008 16:56
Perän rallatus. Hyvät neuvot tarpeen. JERKKU Tekniikka & Jutustelu 10 21.02.2008 19:55
SJ410 - kannen jälkikiristys tarpeen? riude Tekniikka & Jutustelu 1 22.11.2007 21:56
harrastajille huolto/yöpymispaikka tarpeen ?? uretaani Tekniikka & Jutustelu 2 13.08.2007 13:17


Sivu luotu: 10:30 (GMT +2).