Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #26  
Vanha 15.01.2013, 14:24
FoxySouthpaw FoxySouthpaw ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 12.01.13
Sijainti: Hämeenlinna
Viestit: 15
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Bj Andy Näytä viesti
Tuon verran se mittari yleensä ainakin omissa vehkeissä on noussu. Ja siihen vuotoon voisin veikata yhdeksi syyksi sen 2 baaria painetta vanhaan syyläriin...

Vaan jos se pelaa niin anna mennä ja pidä varuilta nestettä matkassa.
Painetestin jälkeen syylari kesti sen viikon ja alkoi tosiaan vuotaa sen vuotavan vesipumpun vaihdon jälkeen?

Osaisiko joku antaa vinkkejä että mistä vehkeestä kävisi sopiva syylari, joka olisi tarpeeksi iso kun ei tuo vakio varmastikaan sitten kesällä tule riittämään...

Seuraavaksi kokeillaan syylariin paikka-ainetta (väliaikaisratkaisuksi) vaikka kuulemma tästä ei olekaan hyviä kokemuksia?? Vaihtoonhan se on kuitenkin menossa loppujenlopuksi...
Vastaa lainaten
  #27  
Vanha 15.01.2013, 15:00
Samppa79:n Avatar
Samppa79 Samppa79 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 18.07.04
Sijainti: Joensuu, .
Viestit: 903
Perusasetus

Missää omassa toyotassa ei ole painetta ollut syylärissä, joko korkit on olleet sen verran jo "hyvät" tai olen repinyt toisen tiivisteen kokonaan pois jo ennen ongelmien alkamista. Koneet noissa on olleet vakiot. Kävi sitten niin että 4runnerin seuraava omistaja laittoi ehjän korkin ja vehje alkoi tihkua vähän sieltä ja täältä. Minusta vanhat toyotat ei tarvitse paineellista jäähdytyskiertoa. Entäs jos kokeilet toisella korkilla josta otat tiivisteen pois. Voi se neste hävitä muuallekkin kuin sylinteriin tai öljytilaan.
Vastaa lainaten
  #28  
Vanha 15.01.2013, 15:06
pahvi_ pahvi_ ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 08.12.11
Sijainti: Savonranta
Viestit: 570
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja FoxySouthpaw Näytä viesti
Painetestin jälkeen syylari kesti sen viikon ja alkoi tosiaan vuotaa sen vuotavan vesipumpun vaihdon jälkeen?

Osaisiko joku antaa vinkkejä että mistä vehkeestä kävisi sopiva syylari, joka olisi tarpeeksi iso kun ei tuo vakio varmastikaan sitten kesällä tule riittämään...

Seuraavaksi kokeillaan syylariin paikka-ainetta (väliaikaisratkaisuksi) vaikka kuulemma tästä ei olekaan hyviä kokemuksia?? Vaihtoonhan se on kuitenkin menossa loppujenlopuksi...
Kyllä sen pitäs piisata jos alkuperäinen ja termari toimii..paikka-ainetta ei kyllä pitäs laittaa mihinkään vehkeeseen. Tukkii joskus myös vesikanavat..
En tiiä toimiiko mut kaneli olis toimiva paikka-aine joittenki mukaan..
__________________
Emmie tiiä
Vastaa lainaten
  #29  
Vanha 15.01.2013, 19:27
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.242
Perusasetus

On se vaan metkaa että kotikemisti on aina viisaampi kuin firma mikä noilla aineilla elää... Paikka-aineet vaatii sen että se systeemi pidetään täynnä ja lämppärin hanat pitää olla auki sen aikaa että systeemi ilmaantuu. nuo aineet kun reagoi ilman kanssa eivätkä tiedä onko se tukittava paikka lämppärin kennon pillitys vai reikä syylärissä joten se systeemi vaan pitää täyttää huolella.

Vaan mittaa se syyläri kun meitsillä on jonkun Toyotan uusi muovipäätyinen syyläri ja se kokonsa puolesta voisi olla hiluxista.

Noilla ajetaan saharassa 50 asteen lämmössä joten voisi kuvitella tehon riittävän myös Suomen suvessa.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.

Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.

Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa


Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä

Antsan Tuubi
Vastaa lainaten
  #30  
Vanha 15.01.2013, 23:04
burton:n Avatar
burton burton ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 08.05.07
Sijainti: Lahti
Viestit: 1.320
Perusasetus

itse muutoskatsastin kerran yhden maasturin isommalle koneelle ja AHTIMELLA, otteeseen EI tullut merkintää turbosta, mutta trafin:n tietokantaa se kyllä kirjattiin. leimamies vaa totes et riittää et se lukee tietokannassa, ei otteella ole niin väliä mitä siinä lukee. et ota nyt selvää mitä siel trafin tietokoneella on siitä autosta faktaa.


katos, jäi rivien välist huomaamatta et olit käyny jo leimalla!

mut jos kansi on halki/ tiiviste palanu nii se kyllä tunkee painetta siihen mallii et letkut irtoilee! pitää porinaa ku sammuttaa ja jos täyttää syylärin max. täytee ja antaa koneen käydä nii kuplia tulee pikkuhiljaa
__________________
-BJ-40
-hilux ln110 ex
-Land Cruiser HJ-45 ex
-hilux ln65 ex

http://www.pahama.com

Viimeksi muokannut burton : 15.01.2013 23:10
Vastaa lainaten
  #31  
Vanha 16.01.2013, 01:10
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.055
Perusasetus

Pitäskö ottaa ongelmat tärkeysjärjestyksessä?


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja FoxySouthpaw Näytä viesti
Painetestin jälkeen syylari kesti sen viikon ja alkoi tosiaan vuotaa sen vuotavan vesipumpun vaihdon jälkeen?

Osaisiko joku antaa vinkkejä että mistä vehkeestä kävisi sopiva syylari, joka olisi tarpeeksi iso kun ei tuo vakio varmastikaan sitten kesällä tule riittämään...

Seuraavaksi kokeillaan syylariin paikka-ainetta (väliaikaisratkaisuksi) vaikka kuulemma tästä ei olekaan hyviä kokemuksia?? Vaihtoonhan se on kuitenkin menossa loppujenlopuksi...
Siis sinulla nyt katsastettu peli? ja kiinnostais ajella?

Itse olen syyllistynyt monta kertaa tuon jäähdyttimen korkin paineventtiilin ohitukseen:
Ota havunneula, ja työnnä se sinne 2 centin kolikon kokoisen venttiilin ja korkin rungon väliin.

Ja jos meinaat repiä tehoa tuosta keksinnöstä, niin nuo kikka kolmoset vuodon tukkimiseksi tuo lisää ongelmia tulevaisuudessa.... eihän nyt ole tuo "tulevaisuus"?

Noita syyläristä rautakanki läpi" korjauskonsteja on, mutta nimenomaan artikkelin kotimaahan....
Vastaa lainaten
  #32  
Vanha 16.01.2013, 13:18
FoxySouthpaw FoxySouthpaw ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 12.01.13
Sijainti: Hämeenlinna
Viestit: 15
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BJ-40/76 Näytä viesti
Ja jos meinaat repiä tehoa tuosta keksinnöstä, niin nuo kikka kolmoset vuodon tukkimiseksi tuo lisää ongelmia tulevaisuudessa.... eihän nyt ole tuo "tulevaisuus"?
Juu siis ei ole mikään tarkoitus saada irti lisää tehoja.. Edellinen omistaja on varmastikin polkenut tuota autoa niin kovasti että kärähtänyt sitten se kansipahvi tai tiedä vaikka ois kansi halki.. Enkä yhtään ihmettele vaikka jäähdytysjärjestelmään olisi jo kertaalleen jokin paikka-aine laitettu. (Ja jos näin on niin tuskin kannattaa sinne uutta satsia alkaa tunkemaan vaikka alunperin olikin tarkoitus...)

Tarkoitus olisi selvittää, mitä tuo muuten täysin vakio hilu tarvii kun sinne on vaan menty tunkemaan se turbo? Vai eikö tarvii tehdä mitään että kyllä kaiken pitäisi kestää?

Että ei oikein mitään tietoa edelleenkään mitä tuon kanssa nyt tekee.. Katsurikin vaan huomautti että molemmilta puolilta vetarin suojakumi
revenny... Ja tuulilasin vaihto myös edessä... Että kyllä sen kanssa ajan saa kulumaan.
Vastaa lainaten
  #33  
Vanha 16.01.2013, 19:20
wuntzikka wuntzikka ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 15.06.10
Sijainti: ristiina/salo
Viestit: 2.085
Perusasetus

rameissa on ajaessa ahtopainetta muistaakseni melkein jatkuvasti ja samoin tuos mun nykyisessä gmc pickupissa, sekä entisessä pajerossa n. 0.7bar ja tais muuten olla ahtoja normiajossa myös L200... että se on ihan normaalia.
__________________
t5 portteri -07
mitsu ällä200, -06, 4x4, manual, 31" kummipyörät
Vastaa lainaten
  #34  
Vanha 16.01.2013, 20:56
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.242
Perusasetus

Jos meinaat paikka-aineilla mennä niin sitä suuremmalla syyllä ne puhistuslitkut ensin sinne.

Ei nuo polkemalla lopu. Alumiini kannet halkeaa aina jossain elämän vaiheessa joten siitäkään ei kannata ottaa murhetta. Tai jos ei halkea niin sitten on normaalia parempaa onnea.

Noilla ahtopaineilla tuo kestää taatusti saman minkä vakiokin. Paljonko tuolla oli ajettu??
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.

Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.

Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa


Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä

Antsan Tuubi
Vastaa lainaten
  #35  
Vanha 16.01.2013, 20:58
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.063
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Bj Andy Näytä viesti
Alumiini kannet halkeaa aina jossain elämän vaiheessa joten siitäkään ei kannata ottaa murhetta.
Näissähän on kannet valurautaa.
Vastaa lainaten
  #36  
Vanha 16.01.2013, 21:03
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.242
Perusasetus

No sitten sekään ei ole ongelma...
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.

Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.

Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa


Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä

Antsan Tuubi
Vastaa lainaten
  #37  
Vanha 17.01.2013, 14:02
FoxySouthpaw FoxySouthpaw ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 12.01.13
Sijainti: Hämeenlinna
Viestit: 15
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Bj Andy Näytä viesti
Jos meinaat paikka-aineilla mennä niin sitä suuremmalla syyllä ne puhistuslitkut ensin sinne.

Ei nuo polkemalla lopu. Alumiini kannet halkeaa aina jossain elämän vaiheessa joten siitäkään ei kannata ottaa murhetta. Tai jos ei halkea niin sitten on normaalia parempaa onnea.

Noilla ahtopaineilla tuo kestää taatusti saman minkä vakiokin. Paljonko tuolla oli ajettu??
Muistaakseni päälle 440tkm. Luovuttiinkin tuosta paikka-aineen laittamisesta nyt kokonaan..
Vastaa lainaten
  #38  
Vanha 17.01.2013, 16:29
Greenday:n Avatar
Greenday Greenday ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 27.08.09
Sijainti: Tuusula
Viestit: 541
Perusasetus

No, ei se iso homma ole se kannentiiviste vaihtaa...sopivankokoisia jäähdyttimiä/ korjausta voi kysellä jäähdytinhuolosta. Niilä on kohtuuliset hinnat ja tietää, että varmaan syyläri pitää.
__________________
RJ,Runner,LandRover,Hilux,Hilux,LJ,Hilux,W/T, SJ410
Vastaa lainaten
  #39  
Vanha 20.01.2013, 14:53
toyota4x4:n Avatar
toyota4x4 toyota4x4 ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 08.06.04
Sijainti: lahti
Viestit: 3.957
Perusasetus

vie johonkin isompaan auto korjaamoon niin siellä voi olla sellanen testeri jolla näkee jos on pakokaasua jäähytin nesteessä.
Vastaa lainaten
  #40  
Vanha 23.01.2013, 12:14
FoxySouthpaw FoxySouthpaw ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 12.01.13
Sijainti: Hämeenlinna
Viestit: 15
Perusasetus

Syy on nyt todettu; kansipahvi tai kansi.. Kannen välistä vuotaa nestettä imusarjan puolelta.

Ajateltiin hankkia 2L-T kansi täydellisenä pakettina, sisältäen mm. suuttimet..
Kysymys kuuluukin, voiko tuon 2L-T:n kannen laittaa suoraan 2L lohkoon?? Tuskin imu- ja pakosarjan sopivuuden kanssa tulee ongelmaa?

Autohan oli siis -89 LN110 (jos joku ei jaksa lukea aiempia postauksia)
Vastaa lainaten
  #41  
Vanha 23.01.2013, 12:15
H&K:n Avatar
H&K H&K ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.10.05
Sijainti: kuusisto, Finland
Viestit: 2.620
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja FoxySouthpaw Näytä viesti
Syy on nyt todettu; kansipahvi tai kansi..

Ajateltiin hankkia 2L-T kansi täydellisenä pakettina, sisältäen mm. suuttimet..
Kysymys kuuluukin, voiko tuon 2L-T:n kannen laittaa suoraan 2L lohkoon?? Tuskin imu- ja pakosarjan sopivuuden kanssa tulee ongelmaa?

Autohan oli siis -89 LN110 (jos joku ei jaksa lukea aiempia postauksia)
Pakosarjan pinnapultit eri paikoissa, siis 2L ja 2LT- kansissa. Joskus kun vertailin 2L ja 2LT kansipalveja niin ainakin tarvikepahvissa oli jotain reikäeroja, en tiedä mitä vaikuttaa käytännössä.
Vastaa lainaten
  #42  
Vanha 23.01.2013, 22:52
RIPAX RIPAX ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 24.04.09
Sijainti: vihti
Viestit: 2.243
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja H&K Näytä viesti
Pakosarjan pinnapultit eri paikoissa, siis 2L ja 2LT- kansissa. Joskus kun vertailin 2L ja 2LT kansipalveja niin ainakin tarvikepahvissa oli jotain reikäeroja, en tiedä mitä vaikuttaa käytännössä.
Toi koskee vanhempaa kantta mut muistaakseen 2L2 ja 2l2-t on yks ja sama kansi. Ja -89 hiluks on alunperin 2L2. Ja 2L2 ja vanhempi 2L ei käy ristiin,pinnapultitkin on samat mut jotain muuta eroo niis oli.
__________________
Kaikki mikä on paskaa,on perseestä.
Vastaa lainaten
  #43  
Vanha 24.01.2013, 13:06
suddendeath suddendeath ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 17.06.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 120
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja RIPAX Näytä viesti
Toi koskee vanhempaa kantta mut muistaakseen 2L2 ja 2l2-t on yks ja sama kansi.
Juurikin näin, mulla 2l2-t:hen vaihdettu 2l2:n kansi.

2l:ssä nokka-akseli on keinuvivuilla, 2l2:ssa ei keinuvipuja ole.
2L ja 2L2 kannet ei siis käy ristiin.

edit.
Tuossa vielä mun pähkäilyistä kannentiivisteen kanssa:
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=98760

Suosittelen kyllä tiivisteen hakemaan alkuperäisosana.

Viimeksi muokannut suddendeath : 24.01.2013 13:08
Vastaa lainaten
  #44  
Vanha 25.01.2013, 19:42
H&K:n Avatar
H&K H&K ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.10.05
Sijainti: kuusisto, Finland
Viestit: 2.620
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja RIPAX Näytä viesti
Toi koskee vanhempaa kantta mut muistaakseen 2L2 ja 2l2-t on yks ja sama kansi. Ja -89 hiluks on alunperin 2L2. Ja 2L2 ja vanhempi 2L ei käy ristiin,pinnapultitkin on samat mut jotain muuta eroo niis oli.
Niin, siis kysyjä kysyi 2L ja 2LT kansien eroja. Toi 2L2 ja 2LT2 on eri juttu ja niissä on tosiaan sama kansi.

Naapurin isännällä oli hänen kaupasta uutena ostama -89 LN110 jossa oli 2L moottori, ei 2L2, joten tossa voipi olla kumpi kone tahansa.
Vastaa lainaten
  #45  
Vanha 26.01.2013, 10:43
Jappi Jappi ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 04.04.08
Sijainti: Puolanka
Viestit: 3.852
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja RIPAX Näytä viesti
Toi koskee vanhempaa kantta mut muistaakseen 2L2 ja 2l2-t on yks ja sama kansi. Ja -89 hiluks on alunperin 2L2. Ja 2L2 ja vanhempi 2L ei käy ristiin,pinnapultitkin on samat mut jotain muuta eroo niis oli.
Ne käy ristiin mutta sarjat joutuu ottamaan kannen mukaan. Lähiseudun seppä laittoi 2L-2 koneeseen haljenneen kannen tilalle 2L kannen, pakosarja vanhan kannen mukainen ja sen vuoksi pakoputken alku oli pitänyt muuttaa. Pakoputken laippa eri kulmassa ja taisipa olla eri kokoinenkin.
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään,
Se joku tahtoo olla ihminen,
Minä en!

Timo Rautiainen & Neljäs sektori
Vastaa lainaten
  #46  
Vanha 02.03.2013, 14:00
FoxySouthpaw FoxySouthpaw ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 12.01.13
Sijainti: Hämeenlinna
Viestit: 15
Exclamation

Heippa kaikille!


Jees, ei olla päästy etenemään tämän projektin kanssa joten laitettiin kokeiluks hilavitkutin myyntiin..

http://www.nettiauto.com/toyota/hilux/5425289

Turbon hukkaportin tankoa on lyhenetty ja ilmanputsari on liian pieni ja tukossa.
Noi aika varmasti ongelman on alunperin saanut aikaan. Todennäköisesti turbon tanko ei pääse aukasemaan tarpeeksi hukkaporttia, mikä lämmittaa pakopaineen takia turboa ja sitä kautta koko moottoria. Tuo ilman putsarin vaihto varmaan auttaisi jo paljon.. Vielä kun saisi sen ilmanputsarin edes vaihdettua, mutta ei mielenkiinto riitä siihenkään.

Autolla ei olla ajettu metriäkään tässä Orimattilan keikan jälkeen.....
Vastaa lainaten
  #47  
Vanha 02.03.2013, 15:12
pee:n Avatar
pee pee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 21.02.04
Sijainti: Mäntsälä P
Viestit: 12.912
Perusasetus

eikun tuut vaihtelemaan sen tuommoseen:

http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=89149

jokusen tonnin otat välirahaa mukaan...
__________________
- Levannon We(l)ho -
Vastaa lainaten
  #48  
Vanha 02.03.2013, 20:21
FoxySouthpaw FoxySouthpaw ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 12.01.13
Sijainti: Hämeenlinna
Viestit: 15
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pee Näytä viesti
eikun tuut vaihtelemaan sen tuommoseen:

http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=89149

jokusen tonnin otat välirahaa mukaan...

Kiitoksia vaan tarjouksesta mutta ei huutavaa tarvetta toiselle autolle eikä oikeen budjetti kestä
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Patrol SD33 käyntiongelmaa. Viisaat neuvot tarpeen. bluevan Tekniikka & Jutustelu 9 18.07.2009 14:13
Pajeron jakolaatikon yhdestä ruuvista tarvis tietoa??? korbimotors Tekniikka & Jutustelu 2 20.08.2008 16:56
Perän rallatus. Hyvät neuvot tarpeen. JERKKU Tekniikka & Jutustelu 10 21.02.2008 19:55
SJ410 - kannen jälkikiristys tarpeen? riude Tekniikka & Jutustelu 1 22.11.2007 21:56
harrastajille huolto/yöpymispaikka tarpeen ?? uretaani Tekniikka & Jutustelu 2 13.08.2007 13:17


Sivu luotu: 15:36 (GMT +2).