![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#31
|
|||
|
|||
![]()
Syy on nyt todettu; kansipahvi tai kansi.. Kannen välistä vuotaa nestettä imusarjan puolelta.
Ajateltiin hankkia 2L-T kansi täydellisenä pakettina, sisältäen mm. suuttimet.. Kysymys kuuluukin, voiko tuon 2L-T:n kannen laittaa suoraan 2L lohkoon?? Tuskin imu- ja pakosarjan sopivuuden kanssa tulee ongelmaa? Autohan oli siis -89 LN110 (jos joku ei jaksa lukea aiempia postauksia) |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Patrol SD33 käyntiongelmaa. Viisaat neuvot tarpeen. | bluevan | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 18.07.2009 14:13 |
Pajeron jakolaatikon yhdestä ruuvista tarvis tietoa??? | korbimotors | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 20.08.2008 16:56 |
Perän rallatus. Hyvät neuvot tarpeen. | JERKKU | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 21.02.2008 19:55 |
SJ410 - kannen jälkikiristys tarpeen? | riude | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 22.11.2007 21:56 |
harrastajille huolto/yöpymispaikka tarpeen ?? | uretaani | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 13.08.2007 13:17 |