Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 16.01.2013, 01:10
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.055
Perusasetus

Pitäskö ottaa ongelmat tärkeysjärjestyksessä?


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja FoxySouthpaw Näytä viesti
Painetestin jälkeen syylari kesti sen viikon ja alkoi tosiaan vuotaa sen vuotavan vesipumpun vaihdon jälkeen?

Osaisiko joku antaa vinkkejä että mistä vehkeestä kävisi sopiva syylari, joka olisi tarpeeksi iso kun ei tuo vakio varmastikaan sitten kesällä tule riittämään...

Seuraavaksi kokeillaan syylariin paikka-ainetta (väliaikaisratkaisuksi) vaikka kuulemma tästä ei olekaan hyviä kokemuksia?? Vaihtoonhan se on kuitenkin menossa loppujenlopuksi...
Siis sinulla nyt katsastettu peli? ja kiinnostais ajella?

Itse olen syyllistynyt monta kertaa tuon jäähdyttimen korkin paineventtiilin ohitukseen:
Ota havunneula, ja työnnä se sinne 2 centin kolikon kokoisen venttiilin ja korkin rungon väliin.

Ja jos meinaat repiä tehoa tuosta keksinnöstä, niin nuo kikka kolmoset vuodon tukkimiseksi tuo lisää ongelmia tulevaisuudessa.... eihän nyt ole tuo "tulevaisuus"?

Noita syyläristä rautakanki läpi" korjauskonsteja on, mutta nimenomaan artikkelin kotimaahan....

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 16.01.2013, 13:18
FoxySouthpaw FoxySouthpaw ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 12.01.13
Sijainti: Hämeenlinna
Viestit: 15
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BJ-40/76 Näytä viesti
Ja jos meinaat repiä tehoa tuosta keksinnöstä, niin nuo kikka kolmoset vuodon tukkimiseksi tuo lisää ongelmia tulevaisuudessa.... eihän nyt ole tuo "tulevaisuus"?
Juu siis ei ole mikään tarkoitus saada irti lisää tehoja.. Edellinen omistaja on varmastikin polkenut tuota autoa niin kovasti että kärähtänyt sitten se kansipahvi tai tiedä vaikka ois kansi halki.. Enkä yhtään ihmettele vaikka jäähdytysjärjestelmään olisi jo kertaalleen jokin paikka-aine laitettu. (Ja jos näin on niin tuskin kannattaa sinne uutta satsia alkaa tunkemaan vaikka alunperin olikin tarkoitus...)

Tarkoitus olisi selvittää, mitä tuo muuten täysin vakio hilu tarvii kun sinne on vaan menty tunkemaan se turbo? Vai eikö tarvii tehdä mitään että kyllä kaiken pitäisi kestää?

Että ei oikein mitään tietoa edelleenkään mitä tuon kanssa nyt tekee.. Katsurikin vaan huomautti että molemmilta puolilta vetarin suojakumi
revenny... Ja tuulilasin vaihto myös edessä... Että kyllä sen kanssa ajan saa kulumaan.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Patrol SD33 käyntiongelmaa. Viisaat neuvot tarpeen. bluevan Tekniikka & Jutustelu 9 18.07.2009 14:13
Pajeron jakolaatikon yhdestä ruuvista tarvis tietoa??? korbimotors Tekniikka & Jutustelu 2 20.08.2008 16:56
Perän rallatus. Hyvät neuvot tarpeen. JERKKU Tekniikka & Jutustelu 10 21.02.2008 19:55
SJ410 - kannen jälkikiristys tarpeen? riude Tekniikka & Jutustelu 1 22.11.2007 21:56
harrastajille huolto/yöpymispaikka tarpeen ?? uretaani Tekniikka & Jutustelu 2 13.08.2007 13:17


Sivu luotu: 07:09 (GMT +2).