Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 06.12.2011, 19:23
jyrden jyrden ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.10.09
Sijainti: Haapajärvi
Viestit: 2.231
Perusasetus

Hmmm.....


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja maco Näytä viesti
ilmeisesti ei kellään tietoo tai sit ei vaan asia kiinnosta....
Kummat levikkeet siellä on? Ku on kahta tyyppiä ollu tarjolla, ja mitä vanhat Motoralin vannekuvastot antaa Kingiin, niin kyllä tolla ET:llä ois soveltuvuutta... Orkkishan on +25 ja kokona 6x16... Joten tolla ET:llä kiinnityspiste siirtyy 45mm sisäänpäin... Ja tuo siis ulkokehää ulospäin... Ja vakiovanteillahan ja levikkein kera jää kyllä armottomasti sisään... En kyllä oo kuullu et katsuri mittais...

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 06.12.2011, 23:12
maco maco ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.12.11
Sijainti: kuvansi
Viestit: 43
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jyrden Näytä viesti
Kummat levikkeet siellä on? Ku on kahta tyyppiä ollu tarjolla, ja mitä vanhat Motoralin vannekuvastot antaa Kingiin, niin kyllä tolla ET:llä ois soveltuvuutta... Orkkishan on +25 ja kokona 6x16... Joten tolla ET:llä kiinnityspiste siirtyy 45mm sisäänpäin... Ja tuo siis ulkokehää ulospäin... Ja vakiovanteillahan ja levikkein kera jää kyllä armottomasti sisään... En kyllä oo kuullu et katsuri mittais...
kiitosta tiedoista..mulla kapeemmat levikkeet ja noilla vanne/rengastuksilla pitäs kyllä sopia, mut mun laskujen mukaan raideväli kasvas n. 10mm liikaa eli ei näyttäs pahalta mut olis silti täällä Suomessa laiton:/. Voisko joku vielä varmentaa mun omat arvelut, katsastan sit vaikka kapeilla vanteilla ja laitan sit leveet alle???
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 07.12.2011, 06:33
Nippan:n Avatar
Nippan Nippan ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 24.09.08
Sijainti: Savonranta, Finland
Viestit: 661
Perusasetus

Jeespoks...
Ei japonin rauta(pelti) tykännyt suomineidosta, Viikonlopun kylmien/märkien kelien johdosta maanantai iltana tuli pyyhkästyä tyylipuhtaasti ojanpohjalle, n,puolentoista tunnin nujuamisen jälkeen oltiin takaisin tiellä!
Noo ongemat: ratin täytyy olla reilun puolikierrosta suuntaansa(en muista oik vai vas) että kulkee suoraan (raidetanko/päätkö sököt?) Tukivarret varmaankin solmussa (eip haittoo, uuvvet tulossa).
Mittees muuta tuosta nyt kannattas ruveta arpomaan mitä on hajalla?? Kokemuksia arvon Nissanistit

Nii joo ja törmäyssuunta oli hyvin pitkälti suoraan keula edeltä, ehkä himpun oikee puoli edeltä koska vanne otti meleko mukavasti damagea kanssa, kiitokseni sorakuskille joka lainas moskulaa, että sai taputeltua vanteenreunan suht suorilleen et kesti ilmat sisuksissa...
__________________
Vaikken mie mistään mittään tiijjäkkää!!
Isuzu D-Max 3.0 TDi AT -10,
Nissan King Cap -97 (ex), Suzuki Bandit 1250 -08, Toyota Crown -80 (siirtynyt ajasta ikuisuuteen)
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 07.12.2011, 12:26
king cap:n Avatar
king cap king cap ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 02.06.11
Sijainti: tornio
Viestit: 205
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nippan Näytä viesti
Jeespoks...
Ei japonin rauta(pelti) tykännyt suomineidosta, Viikonlopun kylmien/märkien kelien johdosta maanantai iltana tuli pyyhkästyä tyylipuhtaasti ojanpohjalle, n,puolentoista tunnin nujuamisen jälkeen oltiin takaisin tiellä!
Noo ongemat: ratin täytyy olla reilun puolikierrosta suuntaansa(en muista oik vai vas) että kulkee suoraan (raidetanko/päätkö sököt?) Tukivarret varmaankin solmussa (eip haittoo, uuvvet tulossa).
Mittees muuta tuosta nyt kannattas ruveta arpomaan mitä on hajalla?? Kokemuksia arvon Nissanistit

Nii joo ja törmäyssuunta oli hyvin pitkälti suoraan keula edeltä, ehkä himpun oikee puoli edeltä koska vanne otti meleko mukavasti damagea kanssa, kiitokseni sorakuskille joka lainas moskulaa, että sai taputeltua vanteenreunan suht suorilleen et kesti ilmat sisuksissa...
minä upotin tuossa syksyllä tuon oman keksinnön suohon ja heti syvälle no se sitte revittiin toisella autolla ja venyvällä liinalla väkisin pois sieltä.no kuinkas ollakkaan niin suoraan ajettaessa ratti puoli kierrosta vasemmalle vinossa.oikean puolen eturengas oli kääntyny melkein sentin sisälle päin ja syytä ei ole löydetty,että mikä antoi periksi. linjattiin rattaat uusiksi ja hyvin on pelannu.tieteskihän ne ensimmäisenä täytyy tutkia raidetangot ynnä muut nivelet mutta mulle vain jäi mysteeriksi tuo tappaus.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 07.12.2011, 16:23
cybress:n Avatar
cybress cybress ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.08.11
Sijainti: Oulu
Viestit: 1.751
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nippan Näytä viesti
Jeespoks...
Ei japonin rauta(pelti) tykännyt suomineidosta, Viikonlopun kylmien/märkien kelien johdosta maanantai iltana tuli pyyhkästyä tyylipuhtaasti ojanpohjalle, n,puolentoista tunnin nujuamisen jälkeen oltiin takaisin tiellä!
Noo ongemat: ratin täytyy olla reilun puolikierrosta suuntaansa(en muista oik vai vas) että kulkee suoraan (raidetanko/päätkö sököt?) Tukivarret varmaankin solmussa (eip haittoo, uuvvet tulossa).
Mittees muuta tuosta nyt kannattas ruveta arpomaan mitä on hajalla?? Kokemuksia arvon Nissanistit

Nii joo ja törmäyssuunta oli hyvin pitkälti suoraan keula edeltä, ehkä himpun oikee puoli edeltä koska vanne otti meleko mukavasti damagea kanssa, kiitokseni sorakuskille joka lainas moskulaa, että sai taputeltua vanteenreunan suht suorilleen et kesti ilmat sisuksissa...

eikös se heikon paikka nissanissa ole se apusimpukka, sehän vaatii sen vahvistuslevyn sinne sinne rungon väliiin,,,jommasta kummasta linkistä mitkä postasin tuonne ekalle sivulle niin löytyy oikein kuva siitä raudasta,ittellekki pitäs semmonen tehä ku sais vaan aikaseksi,tosin pitäs tehä paljo kaikkee muutakin...ainaki isot pojat on puhunu että se antautuu ensimmäiseneä ja ku tuloo mettästä pois ni renkaat näyttää minne sattuu...
__________________
LaMaas offroad
Pohjois-suomen offroad
Offroad Oulu
Www.Suzuki4x4club.fi
www.laplandtrophy.com
Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !!
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 07.12.2011, 19:46
Jacob Jacob ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 05.11.11
Sijainti: kainuu
Viestit: 20
Perusasetus

Tämmöstä kyselisin notta missä mahtas vika ku tatsunissa (Datsun 720) latauksen merkkivalo välkkäsee satunnaisesti kovemmilla kierroksilla, kuin myös polttoaineen merkkivalo samaan aikaa.Ajovalot välkkäsee myöskin joskus...Laturin päässä liitännät katottu yms.
Oiskos tuo hiilet mennynnä? Siitä ei oo tietoo kui vanaha laturi on mutta ei mikkää vanhan näköne oo. Tietenki vanhassa autossa nuo sähöttää hommat on mitä on kun jokainen remupetteri on säpänny omia helikopteri liitoksia sinne
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 07.12.2011, 20:54
cybress:n Avatar
cybress cybress ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.08.11
Sijainti: Oulu
Viestit: 1.751
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jacob Näytä viesti
Tämmöstä kyselisin notta missä mahtas vika ku tatsunissa (Datsun 720) latauksen merkkivalo välkkäsee satunnaisesti kovemmilla kierroksilla, kuin myös polttoaineen merkkivalo samaan aikaa.Ajovalot välkkäsee myöskin joskus...Laturin päässä liitännät katottu yms.
Oiskos tuo hiilet mennynnä? Siitä ei oo tietoo kui vanaha laturi on mutta ei mikkää vanhan näköne oo. Tietenki vanhassa autossa nuo sähöttää hommat on mitä on kun jokainen remupetteri on säpänny omia helikopteri liitoksia sinne

kuulostaa ihan hiilisilta vialta, eli hiilet jää jumiin.tai hiilet on loppu.
teeppä semmonen temppu että laita auto käymään ja kopaset varovasti laturia..pitäs loppua välkkyminen ja kannattaa mitata se lataus...
__________________
LaMaas offroad
Pohjois-suomen offroad
Offroad Oulu
Www.Suzuki4x4club.fi
www.laplandtrophy.com
Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !!
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 09.12.2011, 15:52
Jacob Jacob ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 05.11.11
Sijainti: kainuu
Viestit: 20
Perusasetus

[QUOTE=cybress;826878]kuulostaa ihan hiilisilta vialta, eli hiilet jää jumiin.tai hiilet on loppu.
teeppä semmonen temppu että laita auto käymään ja kopaset varovasti laturia..pitäs loppua välkkyminen ja kannattaa mitata se lataus...[/QU

paikalline laturiekspertti totesi käämityksen ja jännitteensäätimen paskaksi...Uusi laturi tilattuna, tulin siihen tulokseen että parein ostaa uus ku käytetty...Se ois niin minun tuuria että käytetty laturi kosahtas kuukauven päästä .
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Nissan King KING CAP 4x4 WD kona Tekniikka & Jutustelu 26 03.09.2018 12:08
Nissan king cap tomppaa Tekniikka & Jutustelu 1 28.08.2011 10:04
Myydään / Vaihdetaan M/V 4x4 nissan king cab Rekisteröimätön O/M/V Ajoneuvot 3 29.01.2011 10:42
M:Nissan king cap O/M/V Ajoneuvot 0 21.04.2007 11:31
M. Nissan King Cap -91 Heze.R O/M/V Ajoneuvot 0 03.04.2007 23:22


Sivu luotu: 05:11 (GMT +2).