Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JonzQ
Moottori kun ei ollu paikallaan niin lähti laatikko suht helposti konehuoneen kautta pois  Cedricciin passas kingin asetelmakin ja kytkinlevy, se on se exedyn vai mikä se nyt olikaan kuitenkin se pitävämpi asetelma josta tuolla aikaisemminkin on mainittu. Kävi vaan aika huono tuuri, asetelmasta katkesi yksi käpälä, en tiedä onko järin suurta vaikutusta, varmaan liikkeelle lähdössä korkeintaan saattaa ravistaa??
Pitää katsoa jaksaisiko tänään jo moottoria vähän kokeilla mitenkä se menisi paikalleen.
Muistaako kukaan, että mitenkä päin tuli tämä tukikumi joka on sen poikkitangon ja vaihdelaatikon välissä? Että tavallaan tuliko se niin päin, että vaihdelaatikko olisi hieman nousussa konehuoneeseen päin? Jotenkin se tuntui että järkevin se on niin päin laittaa kun en muistanut yhtään kumminko päin se sinne tuli?
|
Se kumi noin vaihdelaatikon keskikohdalla (jakolaatikon etupuolella) joka on poikittaispalkin päällä? Itselläni tuo kumi on kiinteästi siinä ilmeisesti liimalla tms. kiinni. Voin napsasta kuvan jos tuota tarkoitat.
Tai itse asiassa tuossa on kumit itse poikittaispalkissa ja laatikon pohjassa olevassa "hahlossa".