Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #27  
Vanha 28.09.2011, 20:14
Greenday:n Avatar
Greenday Greenday ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 27.08.09
Sijainti: Tuusula
Viestit: 541
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tdi Näytä viesti
klaukkalan diiselis on vaa ryntäys penkki missä on hyvä ajaa katsastus lappuja tehokkaisiin autoihin en tiedä sun tapauksessa kun on noin pieni turbo niin varmaan ehti paineet nousta mut iso turbosissa autoissa ryntäys penkissä tulee aika kesyjä lappuja.
Jo vain hyvin ehti nousta, eiköhän se ollut maksimi mitä omasta hiluxsista
irtosi tällä 1 versiolla.Seuraavaksi on uutta projektia suunnitteila, katsotaan
, jos ahdin ja auto vaihtuisi
__________________
RJ,Runner,LandRover,Hilux,Hilux,LJ,Hilux,W/T, SJ410
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
hj-60 turbotus Toni.k Tekniikka & Jutustelu 33 12.10.2009 08:16
HJ-60 turbotus Nerd-O Maasturiprojektit 64 17.03.2009 18:14
l-200:sen turbotus maasteri Tekniikka & Jutustelu 4 16.11.2006 22:09
3B turbotus Tekniikka & Jutustelu 1 27.09.2006 10:28
Turbotus jansku Tekniikka & Jutustelu 8 07.12.2003 19:28


Sivu luotu: 12:40 (GMT +2).