Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #27  
Vanha 05.03.2014, 08:33
mikok mikok ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 24.09.09
Sijainti: eteläsavo
Viestit: 152
Perusasetus

joo täytyy tarkistaa se öljyn määrä. Oisko ahdin ollu holset td04 tai joku, ei mikään mahti mutka.
Joo no sitten mä teetän vaa toisen öljyletkun panjoliittimella ja ryövään sen siitä alipainepumpun linjasta. Pikkase vaa äkkiseltään näyttää että se panjoliitin tulee tuossa mittakaavassa sen suunnitellun öljypaluun eteen. Mutta jos hommais ne kummatkin letkut uudet ja ja laittaisi lyhyemmän pultin ja siirtäisi letkut lähemmäksi lohkoa ni tulis parempi tila paluulinjan nipalle lohkoon...

Ymmärsinkö oikein että moni on värkännyt sen paluun t-haaralla siihen alipainepumpun paluu linjaan. Eikös tuo kuristu sillätavoin jo aika reilusti. Turbolta lähtevä linja on jotakuin 15-18 mm sisähalkaisijaltaan?

Onko tuossa turbon asennossa muuten jokin tarkka sääntä paluun ja paineen suhteen? Vai voiko sitä kallistaa jossain määrin, vai onko ehdotonta että paluu on suoraan alapuolella?
__________________
Toyota hilux 2.4 td ln 170 -99
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
hj-60 turbotus Toni.k Tekniikka & Jutustelu 33 12.10.2009 08:16
HJ-60 turbotus Nerd-O Maasturiprojektit 64 17.03.2009 18:14
l-200:sen turbotus maasteri Tekniikka & Jutustelu 4 16.11.2006 22:09
3B turbotus Tekniikka & Jutustelu 1 27.09.2006 10:28
Turbotus jansku Tekniikka & Jutustelu 8 07.12.2003 19:28


Sivu luotu: 10:38 (GMT +2).