![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() klaukkalan diiselis on vaa ryntäys penkki missä on hyvä ajaa katsastus lappuja tehokkaisiin autoihin ![]() ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
irtosi tällä 1 versiolla.Seuraavaksi on uutta projektia suunnitteila, katsotaan , jos ahdin ja auto vaihtuisi ![]()
__________________
RJ,Runner,LandRover,Hilux,Hilux,LJ,Hilux,W/T, SJ410 |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Lisää tietoa 2l2:sen turbotuksesta kaivataan. Lähinnä tuo öljynpaine turbolle kiinnostaa. Onko se banjoliitin mikä menee alipainepumpulle samassa kanavassa kuin esim öljykello? Eli riittääkö paine varmasti turbolle saakka. Ei kehtais uutta ahdint kokeilulla tuhota
![]() Itse meinasin urakoida paluulle puolentuuman reijän lohkoon siihen kohti missä se on vakiona turbossa ja letkukara siihen. Semmuinen pyöreä tasanne sen panjoliittimen vieressä...
__________________
Toyota hilux 2.4 td ln 170 -99 |
#4
|
|||
|
|||
![]() TarkkanaLainaus:
__________________
Kaikki mikä on paskaa,on perseestä. |
#5
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään, Se joku tahtoo olla ihminen, Minä en! Timo Rautiainen & Neljäs sektori |
#6
|
|||
|
|||
![]()
joo täytyy tarkistaa se öljyn määrä. Oisko ahdin ollu holset td04 tai joku, ei mikään mahti mutka.
Joo no sitten mä teetän vaa toisen öljyletkun panjoliittimella ja ryövään sen siitä alipainepumpun linjasta. Pikkase vaa äkkiseltään näyttää että se panjoliitin tulee tuossa mittakaavassa sen suunnitellun öljypaluun eteen. Mutta jos hommais ne kummatkin letkut uudet ja ja laittaisi lyhyemmän pultin ja siirtäisi letkut lähemmäksi lohkoa ni tulis parempi tila paluulinjan nipalle lohkoon... Ymmärsinkö oikein että moni on värkännyt sen paluun t-haaralla siihen alipainepumpun paluu linjaan. Eikös tuo kuristu sillätavoin jo aika reilusti. Turbolta lähtevä linja on jotakuin 15-18 mm sisähalkaisijaltaan? Onko tuossa turbon asennossa muuten jokin tarkka sääntä paluun ja paineen suhteen? Vai voiko sitä kallistaa jossain määrin, vai onko ehdotonta että paluu on suoraan alapuolella?
__________________
Toyota hilux 2.4 td ln 170 -99 |
#7
|
||||
|
||||
![]()
itse olen kairannu öljy pohjaan reijän paluulle ja paineen lohkon taka osasta olevasta valmiista propusta johon tulee öljyn paine.
|
#8
|
|||
|
|||
![]()
ei sulla olis tarkempia ohjeita tai kuvia mistä se roppu tarkalleen ottaen löytyy?
Mikä on se iso kuusiokoloroppu mikä on konen etupääsä lähellä jakopään koppaa?
__________________
Toyota hilux 2.4 td ln 170 -99 |
#9
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Ja melkolailla pystysuunnassa se paluu pitäisi lähteä, toki muutaman asteen heitot ei meinaa mitään, kallistuuhan se ajaessakin...
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään, Se joku tahtoo olla ihminen, Minä en! Timo Rautiainen & Neljäs sektori |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
hj-60 turbotus | Toni.k | Tekniikka & Jutustelu | 33 | 12.10.2009 08:16 |
HJ-60 turbotus | Nerd-O | Maasturiprojektit | 64 | 17.03.2009 18:14 |
l-200:sen turbotus | maasteri | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 16.11.2006 22:09 |
3B turbotus | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 27.09.2006 10:28 | |
Turbotus | jansku | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 07.12.2003 19:28 |