![]()  | 
	    | 
		
			
  | 
	|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä | 
| 
	 | 
| 
		 
			 
			#1  
			
			
			
			
			
		 
		
	 | 
|||
		
		
  | 
|||
| 
		
	
		
		
			
			 
 Lainaus: 
	
 
  | 
| 
		 
			 
			#2  
			
			
			
			
			
		 
		
	 | 
||||
		
		
  | 
||||
| 
		
	
		
		
			
			 
			
			Turbogurujen tietotaitoa ei pidä väheksyä, valitettavasti hekin tekevät työtään rahasta ja mielellään myyvät uuden 1500€ ahtimen. Jotkut kuitenkin auttavat ja neuvovat mielellään ja osaavat etsiä hyvän verrokkiturbon paljon halvemmalla.  
		
		
		
		
		
		
		
		
	
	Itsellä on vain hyvää sanottavaa: http://www.lds-turbo.fi/ putiikista. Virittäjille kertyy paljon aihioita testaushommista ja niistä saa usein kasattua kelvollisen hyvän ahtimen sopuhintaan, kannattaa kysellä.  | 
| 
		 
			 
			#3  
			
			
			
			
			
		 
		
	 | 
|||
		
		
  | 
|||
| 
		
	
		
		
			
			 Lainaus: 
	
  
		 | 
| 
		 
			 
			#4  
			
			
			
			
			
		 
		
	 | 
|||
		
		
  | 
|||
| 
		
	
		
		
			
			 Lainaus: 
	
   tuli kans liian kauan ettittyä patrollin orkkisturboa mutta niitä ei käytettynä löydä mistään sen kuntoista että kannattais edes kiinni laittaa...onhan auto jo yli kuukauden seisonu että on jo aikakin ruveta sovittelemaan toista ahdinta  
		 | 
| 
		 
			 
			#5  
			
			
			
			
			
		 
		
	 | 
|||
		
		
  | 
|||
| 
		
	
		
		
			
			 Lainaus: 
	
   Millasen turbon hommasit?
		 | 
| 
		 
			 
			#6  
			
			
			
			
			
		 
		
	 | 
|||
		
		
  | 
|||
| 
		
	
		
		
			
			 
			
			yksi saapin ja yksin audin turpo mulla tos on ja toi saabin turpo ei kyllä meinaakkaan edes sopia tonne rungon ja lohkon väliin ja tuos audin turbos ottaa hukkaportin kello sit taas runkoon ku siinä ei oo alipaineella hukkaportti vaan pakopaineella mutta en sit tiedä mitä täs nyt taas tekis  
		
		
		
		
		
		
		
		
	
	  vittu kun toi on nii ahdas paikka...kaveri tos meinas et otetaan se hukkaportin kello irti ja tukitaan laipalla pakopesästä sen reikä ja sit jatketaan vähän pitempi letku siihen ja hukkaportti vietäis vähä eri paikkaan ja hukkaportilta oma putki kokonaan ettei liittäisikkään sitä pakoputkeen..sitten sais vähän suhinaakin aikaan ku hukkaportti aukee eikä pukkaakkaan sitä pakoputkeen  oliskaha tos mitään ideaa..?mihinäs mallis sulla on projekti?
		 | 
| 
		 
			 
			#7  
			
			
			
			
			
		 
		
	 | 
|||
		
		
  | 
|||
| 
		
	
		
		
			
			 
			
			joko patrolli liikkuu?
		 
		
		
		
		
		
		
		
		
	
	 | 
![]()  | 
	
	
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
		
  | 
			 
			Samanlaisia viestiketjuja
		 | 
	||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti | 
| Patrollin etulehtijousien helojen vaihto??? | tessu | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 16.06.2010 08:12 | 
| patrollin etuperän vaihto??? | tessu | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 02.04.2010 17:41 | 
| ohjaustehostajan pumpun vaihtaminen isompaan | romurauta | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 20.08.2009 20:52 | 
| patrollin syöttöpumpun vaihto | petrool | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 07.11.2007 17:04 | 
| Myyty: Turbo KKK k14 tai vaihto isompaan, kuvia | Eskimo | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 23 | 04.12.2006 20:28 |