Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #17  
Vanha 29.03.2011, 17:23
jaskapa jaskapa ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 18.09.10
Sijainti: Joensuu
Viestit: 242
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
Milläs A/R:llä toi Patrolin Garretin pakopuoli on? Siitähän se lähinnä kiinni on. Ei auta isompi siipi jos ahdistaa fyysisesti liikaa. Mut ei se nyt kaikkein pienimpiä voi olla kun ton verta hyvin jv:nkin patu pauhaa sillä.
Joo ainut vaan toi mun ahin ei ole aero saabista vaan normi 2.0:sta. Ja samalla kun kävin tossa turbosepän luona ostamassa tiivisteitä nii vertailtiin noita vanhaa ja uutta nii pitäs olla suhkot samanlaiset hiukkasen isompi toi uusi.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Patrollin etulehtijousien helojen vaihto??? tessu Tekniikka & Jutustelu 7 16.06.2010 08:12
patrollin etuperän vaihto??? tessu Tekniikka & Jutustelu 13 02.04.2010 17:41
ohjaustehostajan pumpun vaihtaminen isompaan romurauta Tekniikka & Jutustelu 1 20.08.2009 20:52
patrollin syöttöpumpun vaihto petrool Tekniikka & Jutustelu 9 07.11.2007 17:04
Myyty: Turbo KKK k14 tai vaihto isompaan, kuvia Eskimo O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 23 04.12.2006 20:28


Sivu luotu: 23:36 (GMT +2).