Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #12  
Vanha 22.02.2011, 10:45
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

ylempänä joku sanoi että diesel sen takia koska vääntää, miksi ei bensa konetta jossa enemmän hevosvoimia ja max.vääntöä?
videoiden perusteella jos jää kiinnis paskaa niin painetaan kaasua, tässä mielessä bensa konetta, koska niissä järestään enemmän tehoa ja vääntöä ja kierroksia. kampiakseli lentää lohkosta läpi kun vanhaa dieseliä kierrättää. tiedän että 6.2 v8 diesel vääntää paljon mutta kestävyydeltään ja hevosvoimiltaan kone on paska. enemmin tehokkaampi bensa kone.

itselläni kokemusta vain starttimoottoreista, minulla oli 2.4 bensa nissan king cab jossa n.100hv. offroad kaverini sanoi että kannattaa laittaa diesel kone koska vääntää. se oli virhe tuo 2.4bensa oli n.3 x tehokkaampi ja parempi ajaa maastossa kuin 2.5 diesel...

kannatan siis tehokasta bensa konetta kuin laiskaa dieseliä
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostettu gm 6,2/6.5 diesel. tiku83 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 18.09.2010 17:50
m: 6.2 diesel jeepwillys O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 11.10.2007 18:44
M:bmc 6-diesel toyota4x4 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 20.02.2007 20:27
m: LR ser III 109 diesel 73 Traveler O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 5 25.03.2006 21:17
2-t diesel -P- Tekniikka & Jutustelu 15 12.02.2006 11:41


Sivu luotu: 10:33 (GMT +2).