![]() |
Diesel v8:sit.
Tänne kaikki diesel v8 omistajat/tietäjät. Juttua näistä.. Mikä paras?? Mistä näitä halvalla? Missä autoissa on näitä? Miten hyvä offissa?? yms..:o:rolleyes:;)
|
Sivusta seuranneena, kunhan se EI ole 5,7 l V8, ei DX:nä eikä varsinkaan ilman. :mad:
|
Lainaus:
|
chevyn 6.2 on ilmeisen kestävä.. työkaverilla oli n.800tkm ajettu vani missä ei ollu rempattu muuta ku syöttöpumppu.. vähän se jo noilla kilometreillä poltti öljyä mut muuten toimiva eli kun muistaa vaihtaa öljyt ja suodattimet ajoissa niin luulis kestävän aika pitkään...
|
Lainaus:
|
Eikös Toyotalla ja Mersullakin ole myös diesel V8 moottorit maastureissa?
|
Lainaus:
|
ei kuus kakosta nakua. 6,5 tdi on huomattavasti paljon veikeempi kone. tietää hän:)
|
Pistää Googleen hakusanaksi diesel V8 niin löytyyhän noita muutamia muitakin :)
BMW nyt ei ollut yllätys,mutta tuota en tiennyt että Rangeakin saa TDV8 diesel koneella Perhana...Volvon S80 malliakin saa näköjään diesel V8 koneella... |
dyramax:sit ja powerstroket on ihan hyviä kans peruskoneeltaan en tiedä miten noi sähköt sit rupee kiusaa.. :rolleyes:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
meiän perheessä ollu 1kpl 6,2 naku ja 2 6,5tdi vaneja. + muut gm dieselit mitä päässy veivaamaan. ja 6,2:set aina ollu heikommilla ku spekuloitu koneeseen menneitä korjaus kustannuksia... ja 6,5 sissa ei ikinä ollu syöttöpumppu onkelmia vaan kuus kakosissa. kone kohtasia juttuja sitten näköjään. |
Lainaus:
|
1.Eipä oo autoo mihin laittaa sitä..:o. Kun just sitä mietin et minkä auton ostais... 2.Ja muuten vain halusin tietää mitä muut on mieltä niistä (vähän ylimääräistä keskustelun aihetta)...:rolleyes:
|
tehoa jos haet niin nissanin 1.5d on saman verran kuin chevyn 6.2d ja toi 1.5d kone on 90% kevyempikin
en löydä nyt aihetta jossa tämä oli sanottu |
Tästä keskustelusta tuli tollanen mieleen.
Vani porttaaleilla?:) Tai muuten vain korotettuna. Niitähän löytyy vissiin 4x4? Ainakin itse nähnyt sellasen jossa oli 33 alla ja oli suht korkea pakuks... Löyty tollanen:http://www.nettiauto.com/chevrolet/c...an-g20/3781335 |
Aiheenahan on diesel v8, mistäs nyybi meinaa löytää siihen nipponin 1,5:seen ne toiset 4 sylinteriä? Ja siitähän tulis jo 3 litranen...
|
Lainaus:
|
ylempänä joku sanoi että diesel sen takia koska vääntää, miksi ei bensa konetta jossa enemmän hevosvoimia ja max.vääntöä?
videoiden perusteella jos jää kiinnis paskaa niin painetaan kaasua, tässä mielessä bensa konetta, koska niissä järestään enemmän tehoa ja vääntöä ja kierroksia. kampiakseli lentää lohkosta läpi kun vanhaa dieseliä kierrättää. tiedän että 6.2 v8 diesel vääntää paljon mutta kestävyydeltään ja hevosvoimiltaan kone on paska. enemmin tehokkaampi bensa kone. itselläni kokemusta vain starttimoottoreista, minulla oli 2.4 bensa nissan king cab jossa n.100hv. offroad kaverini sanoi että kannattaa laittaa diesel kone koska vääntää. se oli virhe tuo 2.4bensa oli n.3 x tehokkaampi ja parempi ajaa maastossa kuin 2.5 diesel... kannatan siis tehokasta bensa konetta kuin laiskaa dieseliä |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
:D:D:D
|
Lainaus:
aivan totta että enemmän noissa 6.2 vikaa kyllä on ku uudemmissa 6.5,eli jos ite pitäs valita nii ehottomasti 6.5 oli käyttö mikä tahansa;) |
Lainaus:
Mulla oli aikoinaan tuollainen Pathfinder 4x4 G30 6.5 turbodieselillä: http://static.petrisimolin.com/galle...athfinder1.JPG |
Yleensä 6.2D konetta moittivat ne joilla ei ole siitä mitään henkkoht kokemuksia :eek: Aika yleistä myös että enempi vikaa on käyttäjissä. Laiskakin tuo osaa olla, mutta siihen löytyy lääkkeet, vaparinakin saa hyvin vetoja. Siinävaiheessa kun alkaa pikiseen haisevaan tiisseliin tekemään remppaa, alkaa kummasti mieli tehdä takaisin bensamoottoreiden pariin :D
|
Sivu luotu: 00:03 (GMT +2). |