Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #10  
Vanha 20.02.2011, 22:10
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Viestit: 3.483
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -Captain- Näytä viesti
mut 6.2 on varmempi.. ja enempi nois 6.5tdi:s on vikoja ollu.. esim syöttöpumput ja niiden ohjausyksiköt yms. on hel....n kalliita rempata kyl tuo pienempi offikäyttöön riittää ihan hyvin..
no tää on taas näitä juttuja.. miun mopo kulkee kovempaa ku siun...

meiän perheessä ollu 1kpl 6,2 naku ja 2 6,5tdi vaneja. + muut gm dieselit mitä päässy veivaamaan. ja 6,2:set aina ollu heikommilla ku spekuloitu koneeseen menneitä korjaus kustannuksia... ja 6,5 sissa ei ikinä ollu syöttöpumppu onkelmia vaan kuus kakosissa.

kone kohtasia juttuja sitten näköjään.
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostettu gm 6,2/6.5 diesel. tiku83 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 18.09.2010 17:50
m: 6.2 diesel jeepwillys O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 11.10.2007 18:44
M:bmc 6-diesel toyota4x4 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 20.02.2007 20:27
m: LR ser III 109 diesel 73 Traveler O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 5 25.03.2006 21:17
2-t diesel -P- Tekniikka & Jutustelu 15 12.02.2006 11:41


Sivu luotu: 05:38 (GMT +2).