Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 20.02.2011, 20:23
Yölento Yölento ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 31.08.08
Sijainti: Ylä-Savo
Viestit: 1.740
Perusasetus

Sivusta seuranneena, kunhan se EI ole 5,7 l V8, ei DX:nä eikä varsinkaan ilman.

__________________
Siitä lähetään mihin etuveto jätetään.
www.kaivinkoneet.com
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 20.02.2011, 20:37
opelman:n Avatar
opelman opelman ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 13.02.11
Sijainti: Somewhere out of civilization
Viestit: 665
Post

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Yölento Näytä viesti
Sivusta seuranneena, kunhan se EI ole 5,7 l V8, ei DX:nä eikä varsinkaan ilman.
Nii, en tiedä... Sitähän just kysyin..
__________________
x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x
Kahta en vaihda, neloselta ykköselle ja vauhdista pakille.
En juo uskonnollisista syistä... Vaan ihan muista syistä.
https://www.youtube.com/channel/UCf7...qzW7i8mdpHyLWQ

ISORY
SLCK #556
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 20.02.2011, 21:08
-Captain-:n Avatar
-Captain- -Captain- ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 20.10.06
Sijainti: Imatra, Finland.
Viestit: 1.191
Perusasetus

chevyn 6.2 on ilmeisen kestävä.. työkaverilla oli n.800tkm ajettu vani missä ei ollu rempattu muuta ku syöttöpumppu.. vähän se jo noilla kilometreillä poltti öljyä mut muuten toimiva eli kun muistaa vaihtaa öljyt ja suodattimet ajoissa niin luulis kestävän aika pitkään...
__________________
Chevrolet Avalanche 8.1 Vortec 4x4
Audi A6 C7 3.0TDI QUATTRO
SUZUKI KING QUAD 4x4 750 -09 varustettuna LITEFOOT telasarjalla
-Dodge Ramcharger (offi-projekti)
-Nissan Patrol SOA vm-88
-Scania 92RML vm-87 EX-Autokoulu "MC DONALDS"
+liuta muita harraste ajoneuvoja

WUOKSI OFFROAD
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 20.02.2011, 21:18
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -Captain- Näytä viesti
chevyn 6.2 on ilmeisen kestävä.. työkaverilla oli n.800tkm ajettu vani missä ei ollu rempattu muuta ku syöttöpumppu.. vähän se jo noilla kilometreillä poltti öljyä mut muuten toimiva eli kun muistaa vaihtaa öljyt ja suodattimet ajoissa niin luulis kestävän aika pitkään...
5,7dx löytyy hyvä juttu http://www.oldsmobile.fi/diesel/Olds350diesel.htm DX:n kanssa tärkeintä on muistaa pieni öljytilavuus eli vaihda öljyt 5000km välein ei ole vitsi.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 20.02.2011, 21:20
Racingrabbit:n Avatar
Racingrabbit Racingrabbit ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 27.01.04
Sijainti: Sastamala
Viestit: 4.016
Perusasetus

Eikös Toyotalla ja Mersullakin ole myös diesel V8 moottorit maastureissa?
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 20.02.2011, 21:22
opelman:n Avatar
opelman opelman ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 13.02.11
Sijainti: Somewhere out of civilization
Viestit: 665
Post

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Racingrabbit Näytä viesti
Eikös Toyotalla ja Mersullakin ole myös diesel V8 moottorit maastureissa?
Niin?? Sitä juuri hain....
__________________
x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x
Kahta en vaihda, neloselta ykköselle ja vauhdista pakille.
En juo uskonnollisista syistä... Vaan ihan muista syistä.
https://www.youtube.com/channel/UCf7...qzW7i8mdpHyLWQ

ISORY
SLCK #556
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 20.02.2011, 21:23
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Viestit: 3.483
Post

ei kuus kakosta nakua. 6,5 tdi on huomattavasti paljon veikeempi kone. tietää hän
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 20.02.2011, 21:28
Racingrabbit:n Avatar
Racingrabbit Racingrabbit ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 27.01.04
Sijainti: Sastamala
Viestit: 4.016
Perusasetus

Pistää Googleen hakusanaksi diesel V8 niin löytyyhän noita muutamia muitakin
BMW nyt ei ollut yllätys,mutta tuota en tiennyt että Rangeakin saa TDV8 diesel koneella


Perhana...Volvon S80 malliakin saa näköjään diesel V8 koneella...

Viimeksi muokannut Racingrabbit : 20.02.2011 21:36
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 20.02.2011, 21:40
tdi:n Avatar
tdi tdi ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 16.03.09
Sijainti: Kotipaikka
Viestit: 1.792
Perusasetus

dyramax:sit ja powerstroket on ihan hyviä kans peruskoneeltaan en tiedä miten noi sähköt sit rupee kiusaa..
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 20.02.2011, 21:56
-Captain-:n Avatar
-Captain- -Captain- ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 20.10.06
Sijainti: Imatra, Finland.
Viestit: 1.191
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja young n dum Näytä viesti
ei kuus kakosta nakua. 6,5 tdi on huomattavasti paljon veikeempi kone. tietää hän
mut 6.2 on varmempi.. ja enempi nois 6.5tdi:s on vikoja ollu.. esim syöttöpumput ja niiden ohjausyksiköt yms. on hel....n kalliita rempata kyl tuo pienempi offikäyttöön riittää ihan hyvin..
__________________
Chevrolet Avalanche 8.1 Vortec 4x4
Audi A6 C7 3.0TDI QUATTRO
SUZUKI KING QUAD 4x4 750 -09 varustettuna LITEFOOT telasarjalla
-Dodge Ramcharger (offi-projekti)
-Nissan Patrol SOA vm-88
-Scania 92RML vm-87 EX-Autokoulu "MC DONALDS"
+liuta muita harraste ajoneuvoja

WUOKSI OFFROAD
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 20.02.2011, 22:10
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Viestit: 3.483
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -Captain- Näytä viesti
mut 6.2 on varmempi.. ja enempi nois 6.5tdi:s on vikoja ollu.. esim syöttöpumput ja niiden ohjausyksiköt yms. on hel....n kalliita rempata kyl tuo pienempi offikäyttöön riittää ihan hyvin..
no tää on taas näitä juttuja.. miun mopo kulkee kovempaa ku siun...

meiän perheessä ollu 1kpl 6,2 naku ja 2 6,5tdi vaneja. + muut gm dieselit mitä päässy veivaamaan. ja 6,2:set aina ollu heikommilla ku spekuloitu koneeseen menneitä korjaus kustannuksia... ja 6,5 sissa ei ikinä ollu syöttöpumppu onkelmia vaan kuus kakosissa.

kone kohtasia juttuja sitten näköjään.
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostettu gm 6,2/6.5 diesel. tiku83 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 18.09.2010 17:50
m: 6.2 diesel jeepwillys O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 11.10.2007 18:44
M:bmc 6-diesel toyota4x4 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 20.02.2007 20:27
m: LR ser III 109 diesel 73 Traveler O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 5 25.03.2006 21:17
2-t diesel -P- Tekniikka & Jutustelu 15 12.02.2006 11:41


Sivu luotu: 10:28 (GMT +2).