Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 13.03.2010, 22:01
-MAKE-:n Avatar
-MAKE- -MAKE- ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 11.02.05
Sijainti: Kangasala, Finland.
Viestit: 3.792
Perusasetus

Asiasta kukkaruukkuun...

Mites sitten noi ihan uudet? Menin tilaan semmosen. 140hv ja 4Motion tietty.

__________________
Lukekaa ne ohjeet
K.T 10/06
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 14.03.2010, 08:12
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

sellainenkin 2,5tdi kotkotus nähty, jolla mittarissa jo 951tkm. Kytkin uusittu muutamaan kertaan. Pyörien laakereita on menny vaihtoon mutama ja nyt on taas menossa.
Iso vika jonka tuntuvat tietävän huollossa on dieselpumpun ongelmat kun väljääntyy, ei lähde kuumana käyntiin, mutta taitaa olla ennemmin kilometrien aikaansaamaa kulumista.
= Moottorit kestää, muut osat ei välttämättä, korissa ruostevaurioita, mutta tuntuvat olevan enemmän kosmeettisia. Edelleen tykki ja timmi peli ajaa.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 14.03.2010, 08:20
DarkestMessiah:n Avatar
DarkestMessiah DarkestMessiah ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 23.10.09
Sijainti: Ylistaro, Finland
Viestit: 514
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MAKE- Näytä viesti
Asiasta kukkaruukkuun...

Mites sitten noi ihan uudet? Menin tilaan semmosen. 140hv ja 4Motion tietty.
Lähestulkoon pelkästään ammattiajossa olevia T5 transuja (AXD 2,5 tdi) työkseni huoltavana havaittua:

- turboja menee kuin leipää
- vesipumppuja hajoaa (kohtuu helppo vaihdettava, mutta vaatii erikoistyökalun)
- pyöränlaakereita saa vaihtaa kohtuu paljon
- kääntölaakereita menee kohtuullisen usein
- v#ttumainen auto tietyssä mielessä, kun melkein jokaista öljynvaihtoa isompaa toimenpidettä varten joutuu joko purkamaan keulan tai irrottamaan etukelkan
- pikkupaha, öljynsuodatin tungettu hiukkasen kettumaiseen rakoon, saa kaivaa aika syvältä letkujen keskeltä ahtaasta välistä
- laturin ja ilmastoinnin kumikytkimet (gates-kytkin) työläitä vaihtaa
- PA-tankin huohotuksessa ongelmia (mutta helppo korjata deaktivoimalla huohotusventtiili)
- 4motionissa ei oo ainakaan meillä ollu ongelmatapauksia, kunhan vaan vaihtaa haldexi-öljyt aina ajallaan

Nuo nyt ekana tuli mieleen. Ja toki, tuo ihan uusi facelift T5 jonka tilasit, on eri koneella kuin nämä mitä mä oon joutunu korjaileen (vanha AXD jäi pois mallistosta -09 lopussa) joten joitain ongelma kohtia voi olla senkin myötä kadonnut ja toisia ilmaantunut...
__________________
Suzuki = Way of Life!
'97 Subaru Legacy Outback
'99 Citroën Xantia Break 2.0 16V AT
'82 Suzuki SJ410/SJ419TDic 35" MT "Zombie Hunter"
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 16.04.2010, 21:04
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.076
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja DarkestMessiah Näytä viesti
Lähestulkoon pelkästään ammattiajossa olevia T5 transuja (AXD 2,5 tdi) työkseni huoltavana havaittua:

- turboja menee kuin leipää
Miten huollossa todetaan turbon olevan kypsä, miten ne hajoo? Ja eikö sitä voi korjata vai eikö vaan viitsitä/keritä että auto pääsee äkkiä takaisin radalle?
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 16.04.2010, 21:22
Samsonite:n Avatar
Samsonite Samsonite ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.07.06
Sijainti: torttunotko
Viestit: 2.758
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
Miten huollossa todetaan turbon olevan kypsä, miten ne hajoo? Ja eikö sitä voi korjata vai eikö vaan viitsitä/keritä että auto pääsee äkkiä takaisin radalle?
Pitäs varmaan viittiä putsata paskat pois ni ei jumettas.
__________________
"- Perusarvot kunnossa. Sanotaanko niin, että kun viimeksi tankkasin auton, niin laitoin polttoainetta tankkiin enkä pakoputkeen." T.Hakkarainen.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 16.04.2010, 21:46
vmt:n Avatar
vmt vmt ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.12.09
Sijainti: Vantaa
Viestit: 1.877
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
Miten huollossa todetaan turbon olevan kypsä, miten ne hajoo? Ja eikö sitä voi korjata vai eikö vaan viitsitä/keritä että auto pääsee äkkiä takaisin radalle?
Suurimmaksi osaksi varmaan juurikin noin! mulla on noita TDI Volkkareita ollut jo aika monta. Yhdestäkään ei ahdin ole hajonnut. Yhdestä kuitenkin niin sanottiin korjaamolla ja kun kyseessä oli sellainen käyttis, jota työssänikin tartten, niin eihän auttanut, kun laittaa kuntoon eli vaihtaa myös se ahdin. Itselleni pyysin kuitenkin risat osat, kun niille oli jo käyttö suunniteltu... Kas kummaa, ahdin ei omasta eikä minua tietävämpienkään tarkastelussa vaikuta lainkaan vialliselta... Varsinkin, kun vika oli kuulemma akselin väljyys.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 16.04.2010, 22:04
Eskimo Eskimo ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 06.10.03
Sijainti: Kajjjaani, .
Viestit: 3.320
Perusasetus

Eli summa summarum. EGR systeemi tappaa näistäkin ne turbot. Siispä tulppaa laipan väiin ja kovaa ajua tai ainakin se letku irti EGR venalta.
__________________
- eskimo kaenuusta
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 16.04.2010, 22:12
hitoy hitoy ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 15.04.10
Sijainti: kirkkonummi
Viestit: 1.779
Perusasetus

Meillä on ollut t4 102hv caravelle + automaatti. 282tkm ja aski porsi.Aski tehtiin osittain vanhoin kuoriin ja muistaakseni 2900,- € kustansi tämä. Automaatti versiona erittäin mukava ja kulutuskin pysyi n.8l tuntumassa. Virtalukon pohja taisi olla askin lisäksi ainut "ylimääräinen" huoltotoimenpide. Vw oli taloudessa 50tkm ja vaihtui -00 6.5td vaniin. Vani makaa kormaamon hallissa ( ehjänä kylläkin ) kun syöttöpumpun aivolaatikko otti siipeensä.. Volkkarit on sentään halpoja huoltaa/ylläpitää verrattuna ameriikan ihmeisiin. Toki kyydeissäkin on eroa.
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 17.04.2010, 13:01
-Stedt-:n Avatar
-Stedt- -Stedt- ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 07.02.06
Sijainti: Polvijärvi, .
Viestit: 1.936
Perusasetus

Nythän tuommonen pornstartteri löytyy pihasta, Kaikesta varoittelusta huolimatta. On vuosmalliltaan 2000 ja ajettu 420tkm 2.5tdi ja tomaattilaatikolla. Kauhiasti tuohon on joku jo rahaa upottanu 280tkm on momentinmuunnin vaihdettu, 340tkm sitten uus loota ja turbo, 419tkm uus syöttöpumppu. Noita palloniveliä tuntunu syövän ihan päivätyökseen ,mutta huollettu ihan liikkeessä ensin V.a.g lahti---> 350tkm sitten Mr.Auto lahti ,liekkö tuttu kellekkään. Hyvin on toiminu tuon muutaman tuhat kilsaa mitä mulla ollut.Mistähän tuon moottorin mallinumeron tietäs autodatan mukaan on ACV tai AUF ? liekkö noissa eroa? ps: Olis muuten tuommonen samanlainen valorauta myynnissä jos jollain tarvetta, olikohan Cobran tekele.
__________________
-Osta japsi ja opit hitsaamaan-
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 20.04.2010, 16:56
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.076
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -Stedt- Näytä viesti
Mistähän tuon moottorin mallinumeron tietäs autodatan mukaan on ACV tai AUF ?
Kato huoltokirjan kannen sisäpuolelta tarrasta. Samoin valmistajankilvessä(-tarrassa) taitaa myös lukea, olikohan rintapellissä oikealla tässä vuosikerrassa...
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 19.04.2010, 11:58
DarkestMessiah:n Avatar
DarkestMessiah DarkestMessiah ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 23.10.09
Sijainti: Ylistaro, Finland
Viestit: 514
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
Miten huollossa todetaan turbon olevan kypsä, miten ne hajoo? Ja eikö sitä voi korjata vai eikö vaan viitsitä/keritä että auto pääsee äkkiä takaisin radalle?

Transporterin turbot tykkää kovasti alkaa päästää sitä öljyä erittäin suurissa määrin joka ikiseen suuntaan, eli koneen sisään ja ulos. Turbon korjaukseen ei ainakaan sen takia ryhdytä, koska uusi turbo tulee yksinkertaisesti halvemmaksi kuin alkaa paloittelemaan vanhaa ja kaivelemaan vikaa. ja liekkö nuohin osiakaan volkkarilta saatavilla..

Toki pitää muistaa että meidän korjaamolla käyvät porterit on melkoosen rankassa ajossa, ja monesti myös suruttomasti autojaan kohtelevilla kuskeilla.
__________________
Suzuki = Way of Life!
'97 Subaru Legacy Outback
'99 Citroën Xantia Break 2.0 16V AT
'82 Suzuki SJ410/SJ419TDic 35" MT "Zombie Hunter"
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 09.05.2010, 22:14
Ahma:n Avatar
Ahma Ahma ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 11.10.03
Sijainti: Orimattila
Viestit: 526
Talking

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja DarkestMessiah Näytä viesti
Lähestulkoon pelkästään ammattiajossa olevia T5 transuja (AXD 2,5 tdi) työkseni huoltavana havaittua:

- turboja menee kuin leipää
- vesipumppuja hajoaa (kohtuu helppo vaihdettava, mutta vaatii erikoistyökalun)
- pyöränlaakereita saa vaihtaa kohtuu paljon
- kääntölaakereita menee kohtuullisen usein
- v#ttumainen auto tietyssä mielessä, kun melkein jokaista öljynvaihtoa isompaa toimenpidettä varten joutuu joko purkamaan keulan tai irrottamaan etukelkan
- pikkupaha, öljynsuodatin tungettu hiukkasen kettumaiseen rakoon, saa kaivaa aika syvältä letkujen keskeltä ahtaasta välistä
- laturin ja ilmastoinnin kumikytkimet (gates-kytkin) työläitä vaihtaa
- PA-tankin huohotuksessa ongelmia (mutta helppo korjata deaktivoimalla huohotusventtiili)
- 4motionissa ei oo ainakaan meillä ollu ongelmatapauksia, kunhan vaan vaihtaa haldexi-öljyt aina ajallaan

Nuo nyt ekana tuli mieleen. Ja toki, tuo ihan uusi facelift T5 jonka tilasit, on eri koneella kuin nämä mitä mä oon joutunu korjaileen (vanha AXD jäi pois mallistosta -09 lopussa) joten joitain ongelma kohtia voi olla senkin myötä kadonnut ja toisia ilmaantunut...
Pitää nyt minunkin hämmentää tätä topiccia kun mitta on ihan täysi -04 T5 96kw portteria. Mittarissa 141tkm kun ostin ja tuosta listasta vaihdettu kyllä suurin osa. Tänään sit kiihdyttäessä 80km/h vauhtiin kuului koneesta suhahdus ja hitonmoinen valkea sauhu seuraa perässä. Auto tienlaitaan ja kattelemaan et menikös muutakin ku turbo ja totesin et paikka on hiton huono ja vaarallinen ni 60 metrin päässä olis liittymä ja pika käynnistys ja sammutus et rullaamalla pääsin siihen liittymään. Mitään muuta ei silmämääräisesti löytynyt lisää ei vuotoja auton alla eikä missään mitään muutakaan. Sit coolerin putki irti ja kokeilemaan et savuaako sieltä tosiaan vai mikäs nyt tuli mut kas, auto ei enää starttaa eli siis moottori ei pyörähdäkkään joten se meni sit ja leikkas kiinni? Lämmöt oli kohdillaan, eikä mitään valoja palanut koetaulussa ennen eikä jälkeen tapauksen eikä testerikään kerro vikakoodeja minkäänlaisia. Näillä rahoilla mitä olen laittanut korjauksiin ni olisin jo ostanut oikean pakettiauton ja kun nyt mittarissa on jopa 163tkm ni johan volksvagina joutaa hajoamaan totaalisesti. Hitto ku ei sit ees helpottanut oloa tää avautuminen
Vastaa lainaten
  #13  
Vanha 29.06.2010, 12:42
JiiPee JiiPee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 13.08.03
Sijainti: Janakkala
Viestit: 6.384
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja AHMA Näytä viesti
kuului koneesta suhahdus ja hitonmoinen valkea sauhu seuraa perässä.
...
Sit coolerin putki irti ja kokeilemaan et savuaako sieltä tosiaan vai mikäs nyt tuli mut kas, auto ei enää starttaa eli siis moottori ei pyörähdäkkään joten se meni sit ja leikkas kiinni?
Selvisikö tästä, mitä siellä tapahtui?

Menikö kansipahvi ja autoa ihmetellessä ehti valua männän päälle vettä sen verran, ettei enää pyörähtänyt? Kävi kerran Datsunin kanssa just tuolleen.
__________________
Jukka
Vastaa lainaten
  #14  
Vanha 03.08.2010, 21:40
Ahma:n Avatar
Ahma Ahma ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 11.10.03
Sijainti: Orimattila
Viestit: 526
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JiiPee Näytä viesti
Selvisikö tästä, mitä siellä tapahtui?

Menikö kansipahvi ja autoa ihmetellessä ehti valua männän päälle vettä sen verran, ettei enää pyörähtänyt? Kävi kerran Datsunin kanssa just tuolleen.
Turbosta akseli poikki ja 162tkm siis mittarissa. Öljyä lirutti mäntien päälle ja siitä syystä kone jumiutui ilman lisä vauriota. Ja on jälkikäytetty ja kylmäkäytetty ja tehty taikoja mut laatu kuulemma just tota koko laitteessa.
Vastaa lainaten
  #15  
Vanha 29.10.2010, 17:44
santikko:n Avatar
santikko santikko ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 10.08.07
Sijainti: noormarkku,pori.
Viestit: 1.035
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja AHMA Näytä viesti
Turbosta akseli poikki ja 162tkm siis mittarissa. Öljyä lirutti mäntien päälle ja siitä syystä kone jumiutui ilman lisä vauriota. Ja on jälkikäytetty ja kylmäkäytetty ja tehty taikoja mut laatu kuulemma just tota koko laitteessa.

garrettihan nuo ahtimet tekee, ei volkkari. voisko tuo akselin korkkaaminen johtua jumittavista vnt:n johdesiivistä?


kyllä nuo koneetkin kestää, kun tiuhaan öljyjä vaihtelee, ja aina vw luokitellut ölpät koneeseen. jos meisseli pysyy kädessä, ja toisessa kädessä ruuvimeisseli niin kerran vuodessa kurkistaa venttiilikopan alle näkyykö paininkupeissa kulumaa ja että nokka on ok.
__________________
rocky projekti odottaa kesää.
Vastaa lainaten
  #16  
Vanha 17.01.2016, 21:35
Vilkutin:n Avatar
Vilkutin Vilkutin ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.09.04
Sijainti: Lahti - Padasjoki, Finland.
Viestit: 3.213
Perusasetus

Kysympä täältä, ongelmana on että vm.89 ransportteri synkro ei vedä etupäästä, semmonen takamoottori peli siis kyseessä.. Mikä lie T3 vai T2 en tiedä näistä.. lupasin selvitellä mitä sille viskolle on tehtävissä.

Kaikki kuulostaa mekaanisesti ehjältä mutta ei vaan etupää vedä.

Mitä tehdä, jotain levyjä sinne viskon sisään uusia? Öljyt vaihtoon?
Mistä ja mitä?
__________________
PäHäMa
Pamaas
SLCK

Toyota Landcruiser BJ40 4.0 1980

Ex. Toyota Landcruiser BJ42 4.0 1982
Ex. Suzuki Jimny 2006
Ex. Toyota Landcruiser RJ70
Ex. Mercedes-Benz 300GD 1981
Ex. Hilux LN65
Ex. Volvo C303
Ex. Hilux LN65
Ex. Suzuki 413
Ex. Range 3.5L +hj akselit
Ex. L200
Vastaa lainaten
  #17  
Vanha 22.07.2010, 18:27
Mikki:n Avatar
Mikki Mikki ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 14.06.05
Sijainti: Hyvinkää, Finland.
Viestit: 1.462
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja AHMA Näytä viesti
kas, auto ei enää starttaa eli siis moottori ei pyörähdäkkään joten se meni sit ja leikkas kiinni
Niihä se tekee kun AXD-moottorin vesipumppu pettää ja nesteet menee öljyn sekaan...

Voihan se olla myös tää laturin tai ilmastoinnin kytkin paukahtanu ja se vetää jakopään jumiin...
__________________
---------------------------------------------
# # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # #
---------------------------------------------
Vastaa lainaten
  #18  
Vanha 01.08.2010, 10:21
-HJU-:n Avatar
-HJU- -HJU- ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 01.09.08
Sijainti: Ivalo
Viestit: 57
Perusasetus

Eikö kellään ois laatikosta "sisäpiirin" tietoa? Niin ku en oo vielä aukassu sitä. Tilasin takuu kunnostetun laatikon. Tarkoitus ois kyllä sit tuo paikallaan olevan laatikko purkaa ja pistää kondikseen...seuraavaa laatikko remonttia odottelemaan Oon kuullu joskus puhetta että tuo laatikko kestäis paremmin pienellä ylitäytöllä??? Pitääkö paikkaansa ja paljon on pikku ylitäyttö? 3dl??
Vastaa lainaten
  #19  
Vanha 14.03.2010, 08:55
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.334
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MAKE- Näytä viesti
Asiasta kukkaruukkuun...

Mites sitten noi ihan uudet? Menin tilaan semmosen. 140hv ja 4Motion tietty.
Viispyttynen jäi pois, eli kaikki uudet on 2.0 TDI nelos koneella.
Vastaa lainaten
  #20  
Vanha 14.03.2010, 11:55
-MAKE-:n Avatar
-MAKE- -MAKE- ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 11.02.05
Sijainti: Kangasala, Finland.
Viestit: 3.792
Perusasetus

Lainaus:
Viispyttynen jäi pois, eli kaikki uudet on 2.0 TDI nelos koneella.
Näino. Nelonen toi onkin. Onhan tota uutta mottia jo hetken ollut vajaavetoisissa, sillä kyselinkin, mutta ekat nelikot on vasta tulossa. No toivottavasti kestää edes sen kolme vuotta.
__________________
Lukekaa ne ohjeet
K.T 10/06
Vastaa lainaten
  #21  
Vanha 16.04.2010, 11:42
Mikki:n Avatar
Mikki Mikki ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 14.06.05
Sijainti: Hyvinkää, Finland.
Viestit: 1.462
Perusasetus

2010 mallin "lastentauteja"
- Cooleri jäätyy (onneksi vain talvella)
- suuttimien johtosarjoja alkanut menemään
- kansia haljennut TEHOmoottoreissa

Ja nämä ovat "vanhoja vikoja" jo aikaisemmista versioista (Passat,Golf, ym)
__________________
---------------------------------------------
# # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # #
---------------------------------------------
Vastaa lainaten
  #22  
Vanha 16.04.2010, 12:30
hiski hiski ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 24.10.06
Sijainti: Lahti, .
Viestit: 187
Perusasetus

Onko heittää mitään mutu-tietoa kuinka paljon on ongelmattomia tapauksia, korjaamon kaveri kun näkee helposti vain ne hajonneet?.

Eli käykö yhtä hajonnutta kohti 10 vain LL-huollossa, vai toisinpäin...
Vastaa lainaten
  #23  
Vanha 16.04.2010, 12:58
DarkestMessiah:n Avatar
DarkestMessiah DarkestMessiah ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 23.10.09
Sijainti: Ylistaro, Finland
Viestit: 514
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hiski Näytä viesti
Onko heittää mitään mutu-tietoa kuinka paljon on ongelmattomia tapauksia, korjaamon kaveri kun näkee helposti vain ne hajonneet?.

Eli käykö yhtä hajonnutta kohti 10 vain LL-huollossa, vai toisinpäin...
Kylläpä nuo ainakin meillä tuntuu olevan aika tasasesti kaikki normihuollois käyvät, myös noiden isojen vikojen kanssa oven takana. Suuttimet varsinkin menee kaikista melkeimpä heti kun 400tkm on mittariin pyörähtänyt, ja nokka-akselit tuntuu olevan melko samoissa kilometreissä vaihtokunnossa. Ja turbo on tainnu vaihtua liki jokaiseen jossa on yli 200tkm mittarissa, joihinkin useamminkin kuin kerran.
__________________
Suzuki = Way of Life!
'97 Subaru Legacy Outback
'99 Citroën Xantia Break 2.0 16V AT
'82 Suzuki SJ410/SJ419TDic 35" MT "Zombie Hunter"
Vastaa lainaten
  #24  
Vanha 16.04.2010, 13:55
-MAKE-:n Avatar
-MAKE- -MAKE- ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 11.02.05
Sijainti: Kangasala, Finland.
Viestit: 3.792
Perusasetus

Lainaus:
Suuttimet varsinkin menee kaikista melkeimpä heti kun 400tkm on mittariin pyörähtänyt
No, joo. On se kumma kun mikään ei enää nykyään kestä.
__________________
Lukekaa ne ohjeet
K.T 10/06
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
lj:n tietäjät hox Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 3 29.11.2009 20:15
V8 tietäjät JP80 Tekniikka & Jutustelu 13 15.06.2009 21:30
G MB tietäjät hoi pee Tekniikka & Jutustelu 6 14.08.2005 19:00
Hi-Lux tietäjät A45 Tekniikka & Jutustelu 12 08.06.2005 15:42
LJ:tietäjät? Kentsu Chit-Chat 6 08.04.2005 06:31


Sivu luotu: 12:02 (GMT +2).