Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 22.11.2006, 20:35
Ahosensetä:n Avatar
Ahosensetä Ahosensetä ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 01.10.04
Sijainti: Marttila, Finland.
Viestit: 4.066
Perusasetus

4-vaihteinen on paljon kestävämpi. Vain keskitasauspyörästöjä (integroidun) jakolaatikon puolelta rikkuu. No, aina joku muutenkin, mutta toi on kyllä luja.

5-vaihteisessa ryhmäakselin laakerit taitavat olla heikoin kohta. Jakolaatikon puoli hiukan vahvempi, mutta joissain ensiörattaan booreissa kulumaa isoilla kilometreillä.

Keskilukko kannattaa molemmissa pitää maastossa aina kiinni. Kaikki vialliset on suditettu pilalle.

T, Antti
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Uazin koneremontti, (2.5l UMZ-414.10)-KANNENPULTIT! Mazaa Tekniikka & Jutustelu 4 02.09.2008 02:18
hj61 pari koneremppa kyssäriä Tekniikka & Jutustelu 4 30.04.2008 01:20
pari Chevy V6 kyssäriä Tekniikka & Jutustelu 18 01.01.2008 23:51
Beadlockki taas ja pari kyssäriä mikjus Tekniikka & Jutustelu 12 19.12.2005 10:20
Pari kyssäriä K5:sest... Gemari Tekniikka & Jutustelu 2 22.10.2005 20:01


Sivu luotu: 08:36 (GMT +2).