![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#4
|
||||
|
||||
![]()
4-vaihteinen on paljon kestävämpi. Vain keskitasauspyörästöjä (integroidun) jakolaatikon puolelta rikkuu. No, aina joku muutenkin, mutta toi on kyllä luja.
5-vaihteisessa ryhmäakselin laakerit taitavat olla heikoin kohta. Jakolaatikon puoli hiukan vahvempi, mutta joissain ensiörattaan booreissa kulumaa isoilla kilometreillä. Keskilukko kannattaa molemmissa pitää maastossa aina kiinni. Kaikki vialliset on suditettu pilalle. T, Antti |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Uazin koneremontti, (2.5l UMZ-414.10)-KANNENPULTIT! | Mazaa | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 02.09.2008 02:18 |
hj61 pari koneremppa kyssäriä | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 30.04.2008 01:20 | |
pari Chevy V6 kyssäriä | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 01.01.2008 23:51 | |
Beadlockki taas ja pari kyssäriä | mikjus | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 19.12.2005 10:20 |
Pari kyssäriä K5:sest... | Gemari | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 22.10.2005 20:01 |