Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 29.04.2008, 16:55
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

hj61 pari koneremppa kyssäriä


elikkä miten helposti saa hojosta (61) öljypohjan irti? mitenhän toi moottorin puhdistus,pesu moottoria purkamatta onnistuu?? vai onnistuuko esim onko mimtään hyötyä/haittoja öljyt koneesta pihalle kone täyteen diesel,polttis pyörittää startilla ihan hetken nafta pois koneesta tarvittaessa uudestaan jos tulee tosi paskasena ulos, paljon pikku roipetta (metalli siruja yms muhjua) kertokaapa...

Note! This message was posted anonymously!

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 29.04.2008, 19:26
Pete:n Avatar
Pete Pete ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 29.03.05
Sijainti: Sipoo, Suomi
Viestit: 1.673
Perusasetus

Meinasitko selvita konerempasta pelkalla pesulla?

SLCK 62
FJ Cruiser -08
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 29.04.2008, 20:04
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

no ei sitten remontti nimikkeellä, sanotaan vaikka pyyhkästään paskat pois sisältäkäsin koneesta, ja pistetään öljypohja uuteen väriin ennen kun ruostuu puhki. d;D

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 29.04.2008, 22:04
Tojo4wd:n Avatar
Tojo4wd Tojo4wd ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 04.07.03
Sijainti: Pirkanmaa/AKAA, Finland.
Viestit: 2.170
Perusasetus

Kyllä pitäs lähtee ihan alakautta ruuvit aukasemalla.
Juu kannattaa tosiaan katsoa ettei ole ruostunut puhki.
Meinaan olen nähny monta toyotan reikästä öljypohjaa.
Siinä on semmonen muistaakseni semmonen panssarin tapanen pohjassa ja sen väliin kertyy törkyä ja ruostuttaa pohjan.

#########################
Tää on ihan helpporeitti.
#########################
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 30.04.2008, 01:20
Mikki:n Avatar
Mikki Mikki ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 14.06.05
Sijainti: Hyvinkää, Finland.
Viestit: 1.462
Perusasetus

osta halpaa öljyä kannu ja loput löpöä (halvepaa). Sitte kone tulille ja anna käydä vähän aikaa. Anna seitä yön yli ja sit uudestaan --> kone on AIVAN putipuhdas karstasta ja tiputtaa sitten löpöä pari päivää (pikku haitta).
Ja kone ei kärsi tosta hommasta mitenkään, on sen verran monta moottoria putsattu, kun siirtopumpun tiivisteet pettää, niin (FH16 Volvo) parhaasta moottorista laskettu yli 100litraa "seosta" ulos (auto tuotu korjaamolle, kun huohottimesta VALUU öljyä...) Ja tarkennukseksi, auto ollut AMMATTIAJOSSA, jotenka ei ole säästelty tuon kaasujalan kanssa!!!

$ $ $ /// Jos se ei satu, niin ainakin se maxaa!!! /// $ $ $
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
pari Chevy V6 kyssäriä Tekniikka & Jutustelu 18 01.01.2008 23:51
disko 2sesta pari kyssäriä? kokkolanpoika Tekniikka & Jutustelu 0 03.11.2007 23:06
Rankusta pari kyssäriä -P- Tekniikka & Jutustelu 9 23.11.2006 06:00
Beadlockki taas ja pari kyssäriä mikjus Tekniikka & Jutustelu 12 19.12.2005 10:20
Pari kyssäriä K5:sest... Gemari Tekniikka & Jutustelu 2 22.10.2005 20:01


Sivu luotu: 11:54 (GMT +2).